جدول پیش فروش سایپا ساینا اس و کوئیک RZ / شرایط

جدول پیش فروش سایپا ساینا اس و کوئیک RZ / شرایط

مهلت پیش ثبت نام سایپا مربوط به عرضه خودروهای ساینا اس اتوماتیک، کوئیک پلاس اتوماتیک و کوئیک آر اتوماتیک تمدید شد.

سایپا مهلت پرداخت را برای تکمیل ثبت نام ساینا اس اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوئیک آر اتوماتیک تمدید کرد. در زیر شرایط تکمیل پیش فروش سایپا در تیرماه آمده است.

برای تکمیل ثبت نام سایپا باید مبلغ مندرج در آگهی را به عنوان پیش پرداخت به حساب بانکی اعلام شده توسط سایپا واریز نمایید. قیمت نهایی پیش فروش خودروهای سایپا در زمان تحویل یعنی دی ماه 1402 مشخص می شود.

ثبت نام بدون ساینا و قرعه کشی سریع

با توجه به جدول بالا، برای ثبت نام مدل های اتوماتیک کوئیک 1402 پلاس و R باید در اولین قدم حدود 169 میلیون تومان واریز کنید. همچنین شرط شرکت در ثبت نام رایگان قرعه کشی ساینا اس، واریز 165 میلیون تومانی خودکار تا 22 تیرماه است.

برای تکمیل مراحل پیش فروش سایپا باید به سایت ثبت نام سایپا مراجعه کنید. saipa.iranecar.com. در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، آن شرکت مسئولیتی نخواهد داشت. مهلت پرداخت سایپا تا 20 تیرماه بود اما این خودروساز این مهلت را تا 22 تیرماه تمدید کرده است.

آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سایپا برای چه متقاضیانی است؟

متقاضیانی که در طرح جوانان جمعیت ثبت نام کرده و نام آنها تایید و وارد گروه خودروسازی سایپا به عنوان اولین قسمت از اولویت زمستان 1402 برای دریافت خودروهای ساینا اس اتوماتیک، کوئیک پلاس اتوماتیک و کوئیک آر اتوماتیک و از این صنعت است. گروه امروز می توانند تا 13 تیرماه باید طبق بخشنامه به واریز پول به حساب خودروی خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید