جذابیت این استقلال از هواداران عرب!

جذابیت این استقلال از هواداران عرب!

باشوی کوچک پس از اینکه در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل عجمان بنیانگذار تک گل تیمش بود، این هفته نیز با یک گل و یک پاس گل درخشش فوق العاده ای در ترکیب شباب الاهلی داشت و در حالی که در ترکیب هفته قرار داشت. کاندیدای عنوان بهترین بازیکن هفته شانزدهم لیگ امارات شد.

وینگر ایرانی در این دیدار ابتدا در دقیقه 20 پاس بسیار خوبی از فدریکو کارتابیا دریافت کرد و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه حریف کرد و در نیمه دوم برعکس شد و این بار گائدی با یک پاس خوب به کارتابیا راه را برای پیروزی تیمش هموار کرد.

مهدی قائدی که از حضور در شباب الاهلی توانست محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم کسب کند، پس از درخشش در بازی با العروبه مورد استقبال هواداران این تیم در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران تیم شباب الاهلی با انتشار مطلبی جالب در توئیتر از قائدی تمجید کرد. این هوادار به نقل از کرایف نوشت: روماریو تنها بازیکنی در جهان است که می تواند در جعبه کبریت دریبل بزند. من با کرایف موافقم چون نتوانست مهدی گائدی را در حال بازی ببیند.

سرعت بالا و استعداد ذاتی قائدی در دریبل زدن و سبقت گرفتن از مدافعان حریف باعث شده تا حرکات تکنیکی این بازیکن مورد توجه هواداران شباب الاهلی قرار گیرد و به همین دلیل بازیکن خود را با روماریو فوق ستاره سابق فوتبال برزیل مقایسه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید