جذاب ترین گزینه نیمکت نشینی تیم ملی ایران

البته مهدی تاج خیلی زود به این موضوع واکنش نشان داد و برنامه اصلی فدراسیون را فاش کرد. وی اعلام کرد بر اساس نظرسنجی های به دست آمده از سوی فدراسیون فوتبال، مردم تمایل بیشتری به حضور مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی دارند تا به نوعی دست خود را از همه گزینه های داخلی بشویند.

اما در این مدت نام های زیادی برای نیمکت تیم ملی مطرح شده است، از نام های قدیمی گرفته تا گزینه های جدید، از برونکو و استراماچونی گرفته تا فلیکس سانچز، مورایس و جیمز، اما آخرین سرمربی که به عنوان گزینه نیمکت تیم ملی مطرح شده است. وینچنزو مونتلا ایتالیایی

جذاب ترین گزینه نیمکت نشینی تیم ملی ایران

حالا گزینه اصلی فدراسیون فوتبال یک مربی ایتالیایی با سال ها سابقه مربیگری در تیم های مهم سری آ است. گفته می شود حتی مقدمات اولیه در این راستا انجام شده است، اما دو مانع بزرگ بر سر راه آن وجود دارد. اولاً مونتلا در حال حاضر با یک باشگاه قرارداد دارد و ثانیاً فدراسیون نگران است که داستان مارک ویلموتس تکرار شود مگر اینکه راهی برای انتقال پول پیدا شود.

در صورت حضور مونتلا روی نیمکت ایران، اولین تجربه مربیگری ملی خود را خواهد داشت. او قبل از آن فقط در سطح باشگاهی با آدانا دمیر اسپور، فیورنتینا، سویا، آث میلان و سمپدوریا مربیگری می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید