جزئیات مراسم تشییع پیکر مطهر مدافع وطن «سجاد فراهانی»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سجاد فراهانی از شهدای حافظ امنیت نیروی انتظامی از ساعت 9 صبح فردا سه شنبه 26 آبان 1401 از میدان شهدای اراک به سمت بهش زهرا (س) برگزار می شود.

همچنین مراسم شب بزرگداشت با شهید امروز دوشنبه 25 آبان ماه 1401 در مسجد حاج حسین خیابان القکه اراک برگزار می شود و لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت شهید فراهانی نیز برگزار می شود. از ساعت 14، سه شنبه 26 آبان 1401، اراک، خیابان هپکو، مسجد الزهرا.


پیام تسلیت و تبریک فرمانده انتظامی استان مرکزی در پی شهادت دومین سخت گیر «سجاد فراهانی»

فرمانده انتظامی استان دومین شهید سجاد فراهانی سجاد فراهانی را به خانواده محترمشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

این مصیبت وارده را به حضرت ولی عصر (عج) به حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و خانواده محترم آن شهید گرامی تسلیت عرض می نمایم.

شهادت ثروت بزرگی است که فقط شایستگانی چون او را شامل می شود و خوشا به حال کسانی که عظمت دنیوی را به بقیه آخرت هدیه کرده و در پیشگاه معشوق به رستگاری می رسند.

خداوند روح مطهر این شهید عزیز را در علو درجات بارگاه مطهرش در جوار سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار دهد و به خانواده محترمشان صبر و اجر عنایت فرماید. پاداش بزرگ

شهید سجاد فراهانی از اراک در نیروی انتظامی پیشگیری سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت بود که دیروز در حین انجام وظیفه در درگیری با اشرار سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید