روابط عمومی سپاه از برنامه وداع، تشییع و تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم خبر داد.


زمان: 00:04
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1886950

روابط عمومی سپاه پاسداران از برگزاری مراسم وداع با شهدای مدافع حرم شامگاه پنجشنبه (18:00) در میدان امام حسین (ع) تهران خبر داد و همچنین از برگزاری مراسم وداع و تشییع خبر داد. و تدفین شهدا در سایر استان ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی شناسایی پیکرهای پنج شهید مدافع حرم در جبهه های مقاومت اسلامی سوریه توسط تیم تفحص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روابط عمومی کل سپاه از تشییع و تشییع این شهدا خبر داد.

متن آگهی به شرح زیر است:

به نام خدا

السلام علیک یا ابا عبداالله الحسین علیه السلام.

در ایام سوگواری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران آن بزرگوار بار دیگر فضای میهن اسلامی مملو از عطر شهدای عاشورا می شود. حافظان حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و طنین مقاومت و رشادت و مظلومیت آنان مردم این دیار را به خیمه ولایت فرا می خوانند.

همانطور که به اطلاع ملت شریف کربلای ایران اسلامی رسانده شد، با عنایت و هدایت الهی و تلاش های خستگی ناپذیر و مجاهدانه گروه تفحص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه های مقاومت اسلامی در سوریه، هویت پیکر پاک 5 شهید مدافع حرم از استان های مازندران و البرز و فارس با نام های شهید سپهبد «عبدالله اسکندری»، شهید سپهبد «رحیم کابلی»، شهید «مصطفی تاش موسی»، شهید «محمد امین کریمیان» و شهید «عباس اسمعی» با تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه شناسایی و تایید شد و پیکر پاک این شهدای گرانقدر به میهن اسلامی بازگشت.

با گرامیداشت یاد، نام، یاد، آرمان ها و حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای جبهه مقاومت اسلامی، سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آن شهدای عزیز، آیین وداع، خاکسپاری تشییع پیکرهای مطهر شهدا به شرح ذیل می باشد.

1/ مراسم طواف و عبادت بر پیکرهای پاک شهدا در حرم مطهر حضرت ثمین الحجج علی بن موسی الرضا (ع) مشهد مقدس دوشنبه 19 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا.

2/ آئین استقبال از پیکر مطهر 5 شهید مدافع حرم در مسجد اعظم شهر بابل روز سه شنبه 20 مرداد ساعت 23.

3/ مراسم وداع و بدرقه پیکرهای شهدا با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهیدپرور تهران، پنجشنبه 21 مردادماه ساعت 18 در میدان امام حسین (ع).

4/ آیین وداع با پیکرهای مطهر شهدای استان مازندران (شهیدان محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی) روز جمعه 22 مرداد ساعت 22 در شهر ساری، بستان ولایت.

4/ مراسم وداع، تشییع و تشییع پیکر مطهر شهید استان فارس (سردار شهید عبدالله اسکندری) دوشنبه 26 مرداد ماه همزمان با عاشورای حسینی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز

از عموم ملت حسینی ایران به ویژه هموطنان قدرشناس در تهران، مشهد، شیراز، بابل و ساری با رعایت رهنمودهای بهداشتی با حضور پرشور و باشکوه در آئین طواف، وداع، وداع و تدفین این شهدای عزیز دعوت به عمل می آید. که مایه عزت و اقتدار میهن اسلامی هستند، پایبندی خود را به آرمان های نهضت سرخ حسینی و ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی، پاسداران و مدافعان حرم جهان نشان دهند. به ویژه دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید