جزئیات کنسرت پایانی ارکستر سمفونیک تهران اعلام شد


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880547

کنسرت پایانی ارکستر سمفونیک تهران 9 و 10 تیرماه در تالار وحدت میزبان علاقه مندان به موسیقی و عموم مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ارکستر سمنیک تهران به رهبری حامد گرشی روزهای پنجشنبه و جمعه 9 و 10 تیرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود. مهرداد غلامی سولیست فلوت این اجرای ارکستر سمفونیک است.

اورتور کولی بارون ساخته یوهان اشتراوس، قطعه ای برای فلوت و ارکستر ساخته حسین نساحی و سمفونی شماره 8 در ماژور، اپوس 88 اثر آنتونین دوورژاک 3 قطعه ای هستند که قرار است توسط ارکستر سمفونیک اجرا شوند.

حامد گرشی متولد تهران و در دانشگاه موسیقی کلن آلمان در رشته رهبری ارکستر تحصیل کرد و تحصیلات خود را زیر نظر اساتیدی چون مایکل لویک، نیکلاس پاسکت، الکساندر رومپف، فیلیپ آندره مان و کورت مازور ادامه داد. در دوران تحصیل با ارکسترهای بسیاری در آلمان، مجارستان و بلغارستان همکاری کرد.

از سوابق گارشی می توان به نامزدی جایزه مسابقه رهبری ارکستر آلمان در سال 2017 و کسب مقام پنجم در مسابقه رهبری ارکستر Antal Dorati در مجارستان، رهبری ارکستر جوانان Vetsalar، رهبری ارکستر در جشنواره های مختلف بین المللی اشاره کرد.

این هنرمند به عنوان نوازنده و رهبر ارکستر در اپراهایی مانند Rheingold، Bat، Carmen، The Magic Flute و Coburg City Opera در بایرن کار کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید