جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی یک فوریت لایحه تعدیل حقوق کارکنان و مستمری بگیران


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906934

جلسه علنی شورای اسلامی شهر به ریاست محمدباکر کلیباف امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی از دقایقی پیش به ریاست محمد باکر کلیباف آغاز شد.

ادامه بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خصوص لایحه فوق العاده تعدیل حقوق کارکنان و مستمری بگیران، بررسی گزارش کمیته قضایی طرح حمایت از مالکیت صنعتی نگهبانان) در ادامه بررسی دومین گزارش نظری کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکی جمهوری اسلامی ایران و بررسی دومین گزارش نظری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت. جلسه علنی امروز نمایندگان توصیه های اسلامی.

همچنین بررسی گزارش کمیته ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص طرح تامین مالی و جهش تولید با اصلاح قوانین به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت تولید و خدمات کشور و حمایت از ایرانیان. کالاها و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور با توجه به گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص پیش نویس موافقت نامه دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در زمینه کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی. با توجه به گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی درباره انتشار اوراق مالی اسلامی در سال 1398 و پیامدهای آن از جمله مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

انتخاب هر یک از کمیسیون های اقتصادی، قضایی و حقوقی به عنوان ناظر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انتخاب یک نفر از کمیته های قضایی، حقوقی، اقتصادی، شوراها و امور داخلی شورای عالی مبارزه و پیشگیری. پولشویی و تامین مالی تروریسم و ​​انتخاب دو نفر از کمیسیون فرهنگی به عنوان اعضای هیات نظارت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار نمایندگان شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید