جلسه هیات مدیره فدراسیون هندبال برگزار شد


ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892401

جلسه هیات مدیره فدراسیون هندبال با حضور اعضا و با دستور جلسه بررسی فعالیت فدراسیون در 5 ماهه نخست سال جاری و برنامه های فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا پاکدل سرپرست فدراسیون هندبال با اشاره به تراکم برنامه های این فدراسیون در ماه های اخیر گفت: حجم زیاد اعزام به خارج از کشور و آمادگی تیم های ملی فشار زیادی را در طول این مدت ایجاد کرد. در این دوره فدراسیون وارد شد، اما با وجود اینکه اجازه ندادیم برنامه های فدراسیون قطع شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری و از روز اول فروردین ماه همزمان با میزبانی مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان آسیا، برنامه های فدراسیون از سال 1401 آغاز شد تا به امروز با حضور ملی پوشان. تیم بحرین برای مسابقات قهرمانی آسیا، برنامه های فدراسیون را از نزدیک دنبال می کند.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اعزام 9 تیم بین المللی هندبال از ابتدای سال 1401، افزود: از ابتدای امسال و پس از میزبانی از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، اعزام هشت تیم ملی به مسابقات بین المللی انجام شد. در دستور کار قرار گرفت و برنامه های آماده سازی این تیم ها با بهترین کیفیت دنبال می شود.

پکدل تصریح کرد: در کنار آماده سازی تیم های ملی برای ماموریت های برون مرزی، برگزاری مسابقات در سطوح مختلف، برگزاری دوره های آموزشی، برنامه های استعدادیابی و موارد دیگر را نیز پیگیری کردیم و اکنون می توان گفت که به تمام اهداف خود در این زمینه دست یافته ایم. 5 ماه اول سال..

وی در پایان گفت: خدا را شاکریم که هندبال ایران در جایگاهی قرار دارد که شایستگی های خود را به اهالی ورزش ثابت کرده است و مطمئن باشید در آینده با تمام توان برنامه های خود را دنبال خواهیم کرد تا باعث افتخار هندبال شود

بررسی آخرین شرایط برگزاری لیگ برتر بانوان و آقایان، برگزاری دوره های آموزشی، بررسی صورت های مالی فدراسیون، بررسی آخرین شرایط 8 منطقه کشور و … در هندبال مورد بحث و بررسی قرار گرفت. جلسه فدراسیون هيئت مدیره.

دیدگاهتان را بنویسید