جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896919

جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش و خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش و خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

این دیدار که روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی کشور، برخی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش جهان و المپیک و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد و وزیر ورزش نیز ارائه کرد. گزارشی از کنگره شهدای ورزش



جواد فروغی قهرمان المپیک و یکی از حاضران در این دیدار گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری کنگره ملی ورزش شهدا به ورزشکار بودنم افتخار کردم چرا که 5135 شهید این جماعت سرافراز تقدیم شدند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوب.”



الهام حسینی اولین مدال آور وزنه برداری ایران یکی از حاضران در این دیدار بود که در صفحه شخصی خود درباره دیدار روز گذشته خود با رهبر انقلاب نوشت: امروز احساس خوبی دارم از دیدار رهبر عزیزمان برای کنگره شهدای ایران. ورزش که دوباره برگزار می شود، چقدر چیزهای خوب و دلنشین برای گفتن. یک دیدار بسیار معنوی و ارزشمند، چقدر عاقل و خوب هستید.»



نیما نکیسا یکی دیگر از پیشکسوتان فوتبال ایران بود که به تشریح این دیدار پرداخت و گفت: کنگره شهدای ورزشکار ماه آینده برگزار می شود. امروز از برگزاری این کنگره سعادتمند شدم و دیدار رهبر انقلاب نصیبم شد. [شد]رهبر انقلاب درباره ما ورزشکاران حرف های زیادی زدند. هم نوع محبت و هم نوع محافظت و مراقبت. به موقع آن را در روز کنوانسیون خواهید شنید.”

این همایش ماه آینده برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید