جنیفر لارنس جنسیت و نام فرزندش را فاش کرد/عکس

جنیفر لارنس جنسیت و نام فرزندش را فاش کرد/عکس

او می‌گوید که عاشق مادر شدن شده است، اما می‌گوید پس از اینکه دوستانش به او گفتند ممکن است دوست نداشته باشد مادر باشد، بسیار ترسیده است، اما تأیید می‌کند که به محض زایمان، احساس می‌کرد اولین روز زندگی‌اش است.

جنیفر و همسرش کوک مارونی که سه سال از ازدواجشان می‌گذرد، اوایل سال جاری به پسرشان خوش آمد گفتند اما هنوز نام یا جنسیت او را فاش نکرده‌اند و ستاره هالیوود اکنون می‌گوید که او و همسرش تصمیم گرفته‌اند از کای تومبلی، کای تومبلی، کای معروف تجلیل کنند. هنرمند آمریکایی که هنرمند مورد علاقه در گالری همسرش است، پسرشان سی نام دارد.

لارنس در مصاحبه خود با مجله Vogue گفت: صحبت درباره مادر شدن بسیار ترسناک است. صرفاً به این دلیل که برای همه متفاوت است. اگر از اول بگویم عالی بود، بعضی ها می گویند اولش برای من عالی نبود و حالم بد شد. خوشبختانه دوستان خانم زیادی دارم که با من صادق بودند و می گفتند ترسناک است.

شاید به سرعت با مادر شدن ارتباط برقرار نکنید. ممکن است خیلی زود عاشق نشوید. خودم را آماده کرده بودم که خیلی چیزها را ببخشم. یادم می آید حدود نه ماه پیش با یکی از صمیمی ترین دوستانم قدم زدیم و می گفتیم که همه می گویند فرزندم را بیشتر از گربه ام دوست خواهم داشت. اما این درست نیست، شاید من او را به اندازه گربه‌ام دوست دارم.»

جنیفر لارنس می‌گوید که اگرچه از قبل برای استقبال از اولین فرزندش آماده می‌شد، اما تأیید کرد که وقتی برای اولین بار پسرش را دید، همه ترس‌هایش از عدم امکان ارتباط با او ناپدید شد: “صبح بعد از زایمان، من احساس کردم زندگی من دوباره شروع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید