حداد ادل: تحریم های 8 ساله واقعا فلج کننده بود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در تالار آستان قدس احمدی و محمدی شاهچراغ استان گفت: تحریم های هشت سال اخیر واقعا فلج کننده بوده است. “

حداد ادل: تحریم ها واقعا فلج کننده بودند

گلمعلی حداد عادل ادامه داد: تحریم ها و سوء استفاده های برخی از خودی ها تهدیدی برای انقلاب اسلامی نیست، بلکه بر اهمیت انقلاب اسلامی و ملت می افزاید، انتخاب راه درست نشان می دهد که همواره پشت نظام و نظام اسلامی است. انقلاب».

حداد عادل به نیت شوم دشمن برای فلج کردن نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: باید قدردان و مخلص باشیم و برای انقلاب تلاش کنیم و توقع و سخنان مقام معظم رهبری را نداشته باشیم تا ببینیم برای انقلاب چه کرده ایم. در راس برنامه های ما باشید.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امید به اصلاح و رفع مشکلات وجود دارد، اما در عین حال نگران است، اذعان داشت: ما سه تن از رهبران نیروها را داریم که در اخلاص آنها در رهبری رهبری شکی نداریم. انقلاب کردن.

وی با امید به اصلاحات در کشور گفت: بحمدالله قوه مجریه به دست فردی خادم، سالم، بی مرز و مشتاق برای رفع مشکلات مردم و انقلاب افتاده است.

حداد عادل به موضوع تاج اشاره کرد و گفت: متأسفانه مردم برای تزریق واکسن صف تشکیل دادند اما پس از روی کار آمدن دولت انقلابی با حضور در صحنه تعداد واکسن ها افزایش یافت. خدا را شکر که واکسن امروز به دنبال مردم است.»

یکی از اعضای شورای تشخیص ایران به کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز 4 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند. در مقایسه با آمار و تحرک دولت قبل، می بینیم که تلاش در این دولت دوچندان است.»

وی به مذاکرات وین، مشکلات داخلی ایران، ریشه کنی فساد، حذف ارز 4200 تومانی نگاه کرد و گفت: سفر و گفت و گوی حضوری با مردم برای حل مشکلات گام برداشت.

دیدگاهتان را بنویسید