حزب الله لبنان شهادت سید رضی موسوی را تسلیت گفت

حزب الله لبنان در بیانیه ای شهادت سردار سید رضی موسوی که در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب در سوریه به شهادت رسید را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج


از المنار در بیانیه حزب الله لبنان نوشته شده است: شهید سید رضی موسوی او یکی از بهترین برادرانی بود که دهه ها در حمایت از مقاومت اسلامی لبنان تلاش کرد و در جنگ و جهاد در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حزب الله لبنان تاکید کرد که این جنایت به فهرست دیگر جنایات صهیونیست ها اضافه شده و این موضوع نقض آشکار و بی شرمانه و عبور از همه مرزها محسوب می شود.

حزب الله لبنان در پایان شهادت این سردار فرماندهی را به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب سپرد. ارتش پاسدار، خانواده ایشان و تمامی مردم ایران این ضایعه را تسلیت گفتند.

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حمایت از محور مقاومت در سوریه فعال بود، در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به شهادت رسید.

سردار سیدرضا موسوی معروف به سیدرضا از مستشاران ارشد سپاه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و از دوستان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی بود که در عرصه حمایت از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.



آیا این خبر مفید بود؟