حسن یزدانی دیگر رزمنده 5 سال پیش نیست

محمد ابراهیم امامی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد گفت: تیم ملی وارد اردوی تیم ملی شده و تمرینات خود را پشت سر می گذارد. خدا را شکر همه در اردو هستند و مشکل خاصی برای تیم ملی وجود ندارد. برای ویزا کسانی که به امارات رفتند کار خود را درست و هماهنگ انجام دادند و تا به امروز هیچ مشکلی در مدارک کشتی گیران وجود ندارد و منتظر پاسخ سفارت آمریکا در امارات هستیم تا ویزای تیم ملی را صادر کند.

وی در خصوص شایعه کناره گیری حسن یزدانی از تیم ملی گفت: از ابتدا سیاست فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی این بوده که از جوانان در جام جهانی آمریکا استفاده کنیم تا بتوانیم. برای آینده تیم ملی را حمایت کنیم زیرا تیم ملی باید پشتوانه خوب و قابل اعتمادی داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانیم از این حمایت ها در مسابقات مختلف استفاده کنیم. اینکه حسن یزدانی از تیم ملی کنار رفته است صحت ندارد.

وی افزود: حسن یزدانی یکی از امتیازات کشتی خانگی ماست و در هر مسابقه از او استفاده نمی کنیم و او را فرسوده نمی کنیم، خط بزنیم، اصلا چنین چیزی وجود ندارد. مانند تیم ملی آزاد در مسابقات جهانی با یک تیم جوان رقابت خواهد کرد. میانگین سنی تیم ملی امروز 21 سال است و کادر فنی به دنبال حمایت خوب از تیم ملی بزرگسالان است.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره وضعیت فعلی حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی را نباید با حسن یزدانی 5 سال اخیر مقایسه کرد. حسن یزدانی باید امروز حفظ شود تا بتوانیم در جای مناسب از او استفاده کنیم. در واقع نباید آن را فشار دهیم و باید در نقاط حساس از آن استفاده کنیم. او کشتی‌گیری است که فدراسیون به او اعتماد دارد و با توجه به سابقه‌اش، او با سایر کشتی‌گیران متفاوت است و باید قدر این کشتی‌گیران را بدانیم.»

دیدگاهتان را بنویسید