باید 4 سال وقت بگذاریم تا به تیم های رزمنده برسیم


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810563

مربیان کره و چه چیزی در مورد فولاد گفتند؟

مربیان ارشد تیم های فوتبال نفت ام اس و فولاد در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار آنها اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان گفت: بعد از بازی با پدیده با بازیکنان صحبت کردیم. تیم نفت هفته ها است که در انتهای جدول قرار دارد و استرس و نگرانی در بین بازیکنان وجود دارد. اعتماد به نفس آنها کم شده و سعی کردیم نگران بازیکنان نباشیم. به آنها گفتیم با تمام وجود بازی کنند و هر اتفاقی می افتد ذات فوتبال است.

وی گفت: استرس و اضطراب نباید باعث شکست تیم نفت شود. نه در همه بازی ها سه امتیاز می گیریم و نه به صدر جدول می رسیم. با چند تیم مسابقه می دهیم تا زمین نخوریم و باید آنها را بگیریم که کار سختی برای ما نیست. امیدوارم این اتفاق بیفتد و امتیازات لازم را مقابل فولاد کسب کنیم تا کم کم به یک امتیاز امن برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تمجید از حریف فردا (چهارشنبه) خود گفت: بازی سختی داریم. فولاد تیمی است که سازماندهی بسیار خوبی دارد. امیدواریم با تمام توان بازی کنیم و دست پر به مسجد سلیمان برگردیم.

فکری با اشاره به بدهی های باشگاه نفت مسجدسلیمان که مانع از صدور کارت بازی برای بازیکنان جدید نفت شد، گفت: به ما اطلاع داده شده که کارت بازی بازیکنان ما صادر شده و می توانیم از آن استفاده کنیم. آمدن آنها به ما کمک می کند و دستانمان را قوی می کند. پدیده حریف ما بود و اگر می توانستیم در این دیدار امتیاز بگیریم از پدیده دور می شدیم. اما ما این بازیکنان را نداشتیم.

وی با بیان اینکه پس از قبولی نفت مسجدسلیمان در شرایط سخت، گفت: بعد از آخرین بازی فصل گذشته نفت، گفتم در مواقعی که به تیم نیاز داشته باشند، کمک خواهم کرد. من تیم نفت را می شناسم، متعلق به تیم هستم و علاقه ای بین من و مردم مسجدسلیمان وجود دارد. امسال وضعیت نفت بدتر از گذشته است و من برای قلبم کار “خطرناکی” انجام دادم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه می تواند به این تیم کمک کند، گفت: امیدوارم همه با هم متحد باشیم تا با این رفاقت به بقای نفت مسجد سلیمان کمک کنیم. ما کار سختی داریم و سخت تر از پارسال است اما امیدواریم با کمک همه بتوانیم این کار سخت را انجام دهیم و نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.


* نکونام: باید 4 سال وقت بگذاریم تا به تیم های رزمنده برسیم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: می دانیم تیم حریف به امتیازات این بازی نیاز دارد و به سهمیه برسد. مثل همه مسابقات، مسابقه سختی در پیش داریم و باید سخت تلاش کنیم و برای موفقیت تلاش کنیم.

وی افزود: به بازیکنانم هشدار دادم و گفتم باید با تمرکز، تشنگی و میل به موفقیت بازی را شروع کنیم. ما مقابل تیم خوب و باکیفیتی بازی می کنیم و فیلم بازی آنها را دیدیم اما برای تیم ما مهم است که بازیکنانی که بازی می کنند با تمرین کامل و ذهنیت برنده وارد زمین شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یادآور شد: با توجه به اینکه هفته گذشته می توانستیم برنده مسابقه باشیم و دو امتیاز را به راحتی از دست بدهیم، فردا باید با تمرکز و آرامش بالا بازی کنیم تا به موفقیت برسیم. در تمرین با بازیکنان صحبت کردیم، همه آماده هستند تا یک بازی خوب انجام دهند و موفق شوند.

نکونام با اشاره به اینکه انتظارات از فولاد به دلیل جذب بازیکنان جدید بالا رفته و مربیان رقیب با فولاد به عنوان تیمی گران قیمت برخورد می کنند، گفت: اگر از هزینه ها صحبت کنیم، با تیم فاصله داریم. تیم ما دو سال سپری نکرده و امسال موفق شدیم بازیکن جذب کنیم. لیست ما هنوز خالی و ناقص است. ما دو سال است که این مشکل را داریم. همه بازیکنان ما در شرایط سختی مانند تاج و مصدومیت شروع به بازی کردند. او دو سال برای تیم زحمت کشید و من از آنها ممنونم.

وی ادامه داد: ما دو سال هزینه نکردیم، تیم های دیگر هزینه کردند که ما باید چهار سال هزینه کنیم تا به قیمت تیم های مدعی برسیم. در این شرایط موفق شدیم دو جام بیاوریم و مردم خوزستان و هوادارانمان را خوشحال کنیم که لحظه مهمی است. و امسال از کمترین دستمزد خود استفاده کردیم و توانستیم بازیکن جذب کنیم و از این موضوع بسیار راضی هستیم و بازیکنان باکیفیتی گرفتیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: با این حال 16 بازی را باختیم و فقط باید به یک نیم فصل فکر کنیم. برای داشتن یک تیم قوی و ماندگار، باید از روز اول و از 45 روز قبل برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنید. خدا را شکر در نیم فصل به این شرایط دست یافتیم و در هر بازی و در هر جلسه تمرین برای عملکرد بهتر و پیشرفت می جنگیم. در نهایت هر اتفاقی بیفتد خدا را شکر می کنیم اما هر روز تمام تلاش خود را می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید