به لک اعتماد داریم و پیشنهادی به بیرانوند نداده ایم/ باید انرژی بیشتری مقابل تراکتور بگذاریم.

ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797302

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به حامد لاک اعتقاد داریم و پیشنهادی به علیرضا بیرانوند نداده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: سه امتیاز این بود که هدف اصلی ما همین بود، حریف فردا تیم محترمی است که هم برای مربیان و هم برای بازیکنانشان احترام قائل هستیم و هواداران زیادی که دارد، اما در این دیدار هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما و پرسپولیس بازی حساسی است چرا که باید روند پیروزی ها را دنبال کنیم و مدعی اصلی قهرمانی باشیم. هر بازی و سه امتیاز پیش رو گامی برای قهرمانی در لیگ برتر است و قطعا فردا با انگیزه بالا و آمادگی خوبی که در تیم مان وجود دارد به میدان خواهیم رفت. روند ما در هفته های اخیر روند خوبی دارد و فرم تیم ما از ابتدای فصل بهتر شده است و می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به دلیل مصدومیت امید عالیشاه از مهدی ترابی استفاده خواهد کرد، گفت: در مورد ترکیب باید بگویم روال این است که خیلی قبل از بازی صحبت نکنیم.

گل محمدی همچنین درباره عصبانیت عیسی القطر مبنی بر اینکه پنالتی مقابل پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن را از دست نداده و به دنبال آن علی کریمی واکنش نشان داده است، گفت: پرسپولیس باید روی گلزنی در این دیدار تمرکز کند. در حالی که مهدی ترابی در زمین حضور دارد اولین پنالتی گیر تیم خواهد بود. عیسی همچنین بازیکنی است که عاشق گل زدن، کمک به تیم و تلاش برای گلزنی است. او همچنین می خواست یکی از گلزنان این صحنه باشد و روند گلزنی را بهبود بخشد. این مشکلات در هر تیمی ممکن است پیش بیاید و موضوعی نیست که ما درباره آن صحبت کنیم و زیاد افزایش پیدا کنیم. خود عیسی خیلی راحت پذیرفت که ترابی یک پنالتی را زد و این موضوعی نیست که ما زیاد در مورد آن صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن تاجیکستانی شرایط حضور در ترکیب 18 نفره را دارد یا خیر، گفت: بله، او قبل از بازی در لیست ما بود. این بازیکن در صورت لزوم می تواند وارد زمین شود. یک بازیکن دیگر تاجیکستان مصدوم است اما بازیکن دیگری در لیست ما قرار دارد و در صورت نیاز از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم مبنی بر حضور یک بازیکن برزیلی در لیست سفید گفت: این موضوع بیشتر در حد حدس و گمان است و نه پیشنهادی از سوی باشگاه وجود دارد و نه گزینه ای از سوی ما و کادر فنی برای جذب بازیکن برزیلی.» این کار انجام نشده است، چهار هفته ما را از نیم فصل جدا می کند و جام حذفی هم هست که پنج هفته برای ما شلوغ، دشوار و تعیین کننده خواهد بود، اکنون 100 درصد روی آن تمرکز کرده ایم. بازی ها و ما نقل قولی از تیم نقل و انتقالات نکرده ایم و تصمیم می گیریم که آیا نیازی به بازیکن وجود دارد یا خیر.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که نام علیرضا بیرانوند هم به خاطر حضورش در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: اصلا پیشنهادی از سوی باشگاه برای جذب بیرانوند نداشتیم. ما یک دروازه بان آماده داریم که حامد لاک است و همه می دانند که چقدر به او اعتماد و اعتماد داریم. انشالا به دنبال تمدید قرارداد با او در چند روز آینده هستیم و دروازه بان اصلی ما حامد لاک است. اسامی دیگری که در رسانه ها یا فضای مجازی منتشر می شود نیز نادرست است.

وی در خصوص وضعیت تیم تراکتورسازی و اینکه در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: تیمی که چند هفته به گل نرسد و مقابل ما قرار بگیرد، قطعا با انگیزه، تمرکز و انرژی بیشتری خواهد آمد و امروز به بازیکنان گفتم که منتظر یک بازی راحت نیستیم و باید انرژی، زمان و تمرکز بیشتری نسبت به سپاهان و حتی دربی بگذاریم. همه بازی‌ها حساس هستند و سه امتیاز دارند. باید سخت کار کنیم و روی گرفتن این سه امتیاز تمرکز کنیم تا گرفتار حریف و غافلگیر نشویم. مهم این است که در 90 دقیقه بازی که الان 100 دقیقه است، تمرکز کامل داشته باشیم و به دنبال خودمان باشیم. با انگیزه کار از ابتدا به بازیکنانم گفتم که بازی تراکتور آسان نیست و همه باید بدانند که بازی برای برد و سه امتیاز سخت کار می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بیانیه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر باعث نگرانی شده و اینکه آیا در این مورد نظری دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: من نظری در این زمینه ندارم.

وی همچنین در واکنش به اینکه تصمیم کمیته انضباطی و 3 دیداری که سه بر صفر شده به جدول پیوست اما ممکن است باز هم نتایج تغییر کند، گفت: این چند امتیاز که به رده بندی داریم به نیمه اول نزدیک می شویم اما تکلیف جدول هنوز مشخص نیست و این وضعیت فوتبال و لیگ ما را که یکی از بهترین قهرمانی های آسیا است پایین می آورد و فصل گذشته با دو امتیاز قهرمان شدیم. و اگر سپاهان این دو امتیاز را می گرفت حتما می برد و بعد این کار را می کرد. این کار درستی نیست.البته حق همه تیم هاست که بدانند جدول چطور پیش می رود و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود. تا حد ممکن.

گل محمدی در واکنش به صحبت های رضا جاودانی مبنی بر اینکه تیم های زیادی در جریان رای گیری بازی پرسپولیس – سپاهان در جدول اعتراض کردند که به نفع پرسپولیس بود اما الان پرسپولیس بیشترین اعتراض را دارد، گفت: دلایلی بازی را 3-0 کرد، با مشکل گلگوتا متفاوت است. مثل بند کفش با میگرن! این مشکلات ربطی به هم ندارند. این بازی یک مورد جداگانه بود و این یک مورد جداگانه است و هیچ ربطی به هم ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید