برای قراردادها باید 6.7 میلیارد تن محدودیت بگذاریم/ به زودی هواداران فوتبال را از دست می دهیم!


ساعت: 08:22
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879135

ما همچنین برای حفظ بازیکنانمان تلاش کردیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بهتر است برای بازیکنان سقف 6 یا 7 میلیاردی برای قرارداد تعیین شود و ملی پوشان نیز درصد را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ میر معصوم سهرابی یکی از مدیران باشگاه های خصوصی درباره نقل و انتقالات و رقابت با باشگاه های دولتی گفت: وقتی تجهیزات و کارکردهای جدیدی به فوتبال ما اضافه نمی شود و تغییری احساس نمی شود، لیگ گرانی دلیلی ندارد و باید دلایل آن باشد. بررسی شد.”

وی ادامه داد: مشکل این است که چه کسانی از این گرانی که تغذیه می کنند سود می برند. قیمت لیگ های کوچک اروپایی از ما کمتر است و با این گرایش که حتی اگر برای تامین ورزشگاه برای تیم ها مشکل داشته باشیم، فوتبال ما باید بیش از هر زمان دیگری احساس خطر کند.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: با وجود اینکه باشگاه های ما میلیاردها هزینه می کنند، اما هنوز سطح فوتبال ما تاسف بار است.

وی افزود: در این شرایط دور از عدالت، قهرمانی ارزشی ندارد و به زودی فوتبالدوستان را از دست خواهیم داد. پیشنهاد می کنم تیم هایی را فعال کنید که به راحتی در لیگ دیگری هزینه کنند تا کمی رقابت و انگیزه به تیم های دیگر بدهند.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره منابع مالی باشگاهش برای نقل و انتقالات گفت: ما هم مثل خیلی از تیم ها دولتی نیستیم و در حال حاضر برای حفظ بازیکنانمان مشکل داریم و برخلاف انتظار هواداران نمی توانیم کاری انجام دهیم. . با توجه به بودجه، باید بودجه و قراردادها را هم 25 درصد افزایش دهیم.

سهرابی گفت: بهتر است برای بازیکنان سقف 6 یا 7 میلیاردی برای قرارداد تعیین شود و ملی پوشان نیز درصد را افزایش دهند. علاوه بر این باید میزان بودجه باشگاه نیز مشخص شود تا انصاف در جذب بازیکن رعایت شود. اگر سهمیه بازیکنان خارجی افزایش پیدا کند کمک زیادی به سطح فوتبال ما می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید