حضور شاگردان در حرم مطهر امید را در دل مردم شعله ور کرد


ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890089

سردار حسن شاهوارپور گفت: حضور دانش آموزان در دفاع مقدس حرکت امیدبخشی را در بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده است تا بتوانیم بر دشمنی که صریحاً و آشکارا گفته است با رشادت ها و جانفشانی های مردم اینجا می مانیم غلبه کنیم. این جوانان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با حضور در اردوگاه امام خمینی(ره) با دانش آموزان دوره آموزشی شاگرد خط امام(ره) گفتگو کرد. بسیج خوزستان.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه انقلاب با همت جوانان و پیروی از خط امام راحل برای ایجاد پیشرفت و استقلال در کشور به وقوع پیوست، گفت: انقلاب اسلامی با تلاش جوانان و نوجوانان و پیروی از خط امام راحل به وقوع پیوست. دانش آموزان ما باید در جهت ثمربخشی علم، توسعه و جمعیت باشند، تلاش کنیم

وی افزود: در دنیا پس از شکل گیری انقلاب، مردم این کشور تمام توان و توان خود را صرف حرکت به سمت توسعه پایدار می کنند.

فرمانده حضرت ولیعصر(عج) فرمودند: امروز دشمن قصد دارد ما را نابود کند و اگر جنجال و جو ایجاد کند قصد کمک به جوانان ما را ندارد.

شاهوارپور ادامه داد: دشمن در این 44 سال نظام اسلامی ما; او سعی می کرد ما را در داخل و خارج از کشور نابود کند.

وی گفت: جنگ 8 ساله دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرافتخار ملت ایران است و دانش آموزان ما باید نسبت به این مقطع تاریخی آگاه باشند.

فرمانده حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ادامه داد: دوران بسیار سختی را در هشت سال جنگ تحمیلی پشت سر گذاشتیم که برای ما هم دوران ناامیدی و هم امید بود.

سردار شاهوارپور افزود: دشمن با تمام قوا به دنبال نابودی وجود ما بود تا ما را در اسارت تاریخی خود قرار دهد اما با امیدی که با دستان پرتوان مردم ملت در دل مردم و نسل های آینده کاشته شد. . ما تجاوز را از کشورمان حذف کردیم.

وی در ادامه به حضور دانش آموزان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان در دفاع مقدس حرکتی امیدوارانه در بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده است تا بتوانیم با دشمنی که به صراحت اعلام کرده که هستیم مبارزه کنیم. بیایید با رشادت ها و فداکاری های جوانان این کشور پیروز شویم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: پاسداشت مقدس برگ برنده ای برای ملت ایران است و نشان می دهد که چرخه توسعه و پیشرفت برای همیشه ادامه دارد و از این رو باید قدر خدمات گذشتگان را بدانیم و برای آنها ارزش قائل باشیم.

سردار شاهوارپور در پایان خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: این فرصت را غنیمت شمرده و از آن نهایت استفاده را ببرید تا در راه آرمان های امام و کار سازمان ثابت قدم باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید