حماس حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش خبرگزاری فلسطینی جنبش شهاب حماس وی در بیانیه ای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حماس آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس حمله تروریستی عصر امروز (دوشنبه) دشمن صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه که منجر به شهادت تعدادی از ایرانیان شد را به شدت محکوم کردیم. دیپلمات ها و مشاوران نظامی ما از نقض آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت سوریه و ایران و تشدید خطرناک جنایات توسط این رژیم آگاه هستیم.

حماس افزود: ما همبستگی کامل خود را با ایران و سوریه در مقابله با دشمن نازی و جنایتکار صهیونیست اعلام کرده ایم و از شورای امنیت می خواهیم با توقف جنگ و حملات به غزه، برای توقف رژیم اشغالگر و سران جنایتکار آن اقدام فوری و سازنده انجام دهد. این تنها تنش ها و درگیری ها را تشدید می کند و ثبات و امنیت بین المللی را تضعیف می کند.

در پایان این بیانیه آمده است: این مصیبت وارده را به خانواده معظم شهدا و رهبران و ملت عزیز ایران صمیمانه تسلیت می گوییم.

رسانه دولتی سوریه شامگاه امروز (دوشنبه) از حمله هوایی ارتش اسرائيل از سمت منطقه جولان اشغالی تا کنسولگری ایران در آن نزدیکی سفارت ایران در دمشق به شما اطلاع دادند

در این راستا روابط عمومی عمومی ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از شهادت سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از یارانشان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.



آیا این خبر مفید بود؟