حمایت کامل پورتو از مهدی طارمی

حمایت کامل پورتو از مهدی طارمی

اختلاف پس از دیدار پورتو و براگا ادامه دارد. در این دیدار که منجر به اولین شکست فصل در پورتو شد، داور هوگو میگل در سه صحنه مشکوک و جنجالی به اعلام پنالتی به سود هواداران طارمی اعتقادی نداشت و همین مشکل باعث درگیری در پایان مسابقه شد. .

په په کاپیتان آبی و سفید و سرجیو کونسیس نیزیز سرمربی تیم نیز به شدت از ارزیابی داور انتقاد کردند. اما اتفاقی که در پایان نیمه اول رخ داد باعث شد تا داور مورد حمله و انتقاد هواداران پورتو قرار بگیرد.

یکی از صحنه های مشکوک این دیدار فرود آمدن جان کوتو مدافع براگا به پای طارمی بود. باز هم اتفاق افتاد که تیم داوری خطای پنالتی را باور نکرد. مهاجم ایرانی پورتو در پایان نیمه اول با داور صحبت کرد و داور با دست راست علامت پرش طارمی را نشان داد و معتقد بود که مهاجم ایرانی خودش را به محوطه جریمه پرتاب کرده و قصد تقلب را دارد.

این اقدام هوگو میگل داور مسابقه با انتقاد شدید هواداران پورتو مواجه شد. مشکلی که باعث شد باشگاه پورتو در قسمت وبلاگ خود با خبر به این موضوع واکنش نشان دهد و رفتار داور را تحریک آمیز ارزیابی کند.

دیگو فاریا، مدیر محتوای رسانه ای پورتو، خطاب به داور هوگو میگل نوشت: «او به طارمی طوری اشاره کرد که انگار می خواهد بگوید داخل استخر پریده است (اصطلاح شیرجه زدن یا پریدن در استخر در پرتغال به معنای سوء استفاده برای اشتباه کردن است). داور مسابقه است). هوگو میگل نقش مفسر را برعهده می گیرد و به جمع کسانی می پیوندد که طارمی را به پریدن به داخل استخر متهم می کنند. خنده اش گویای همه چیز است. ژست برای دیدن همه و توهین به بازیکن اف سی پورتو (طارمی).

او همچنین به اخراج دستیار Conceiç Éár o در پایان بازی اشاره کرد و نوشت: لوئیس گونزالس اخراج شد اما نمی گویند وقتی هیجان زده بود به داور گفت که باید 6 پنالتی برای پورتو بزند. ، و نه او به بازی مقابل براگا و همچنین بازی با موریرنزه در فصل گذشته اشاره کرد. اما پاسخ داور اخراج او بود.

سرانجام، مدیر رسانه پورتو آنچه هوگو میگل درباره بال جوان اژدها Francisco Conceiç .o می گوید را فاش کرد. فاریا افزود: فرانسیسکو کونسیسو سیرو بالاخره با داور بازی می کند و چیزی که شنید این است که امروز خودش را روی زمین نینداخت. هوگو میگل به یکی از حرکات پسر سرمربی پورتو در یک سال پیش در دیدار با ویتوریا گیمار اشاره می کند.

دیدگاهتان را بنویسید