حمایت کامل پورتو از مهدی طارمی

حمایت کامل پورتو از مهدی طارمی

تیم پورتو روز شنبه در هفته هفتم رقابت های قهرمانی پرتغال به مصاف استوریل رفت و این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و در دقیقه 9+90 از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، مهدی طارمی برای مصاحبه تلویزیونی کنار زمین مقابل دوربین اسپورت تی وی ایستاد و با سوالی تکان دهنده و جنجالی مواجه شد. خبرنگار این شبکه درباره تلاش طارمی برای جعل و گرفتن پنالتی سوالی پرسید و طارمی با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل اتلتیکو مادرید این مصاحبه را به پایان رساند.

باشگاه پورتو در خبرنامه خود این رفتار و سوال خبرنگار پرتغالی را محکوم کرد و نوشت: متاسفانه ما نمی دانیم نظر سرجیو کونسسائو (سرمربی پورتو) در مورد این دیدار چیست چرا که این مربی در مسابقه شرکت نکرد. مصاحبه سریع در اعتراض به سوال مضحک طارمی. گزارشگر اسپورت تی وی با گسترش کمپین تبلیغاتی رسانه های لیسبون علیه مهاجم ایرانی، به طور نامناسبی از او درباره شبیه سازی های ادعایی در مسابقات قبلی پرسید.

پورتو ادامه داد: اظهار نظری که بعداً مطرح شد – “این سوالی بود که باید پرسیده می شد” – تأیید می کند که این سوال مربوط به بازی نبود و بر اساس صحبت های او در مورد طارمی بود. شرم بر تیاگو پرز کاستا، که توانست محتوای سوال را حتی بدتر از آنچه در نظر گرفته شده بود، کند.

دیدگاهتان را بنویسید