حمله جنجالی پاکو کمس به اهالی پرسپولیس

حمله جنجالی پاکو کمس به اهالی پرسپولیس

پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و کنترل این تیم کمی سخت است. این تیم بازیکنان سرعتی و تاکتیکی دارد. ما سعی می‌کنیم توپ را حفظ کنیم و وقتی توپ را از دست می‌دهیم، نظم و انضباط خوبی داریم و به آن تیم فضای کمتری می‌دهیم و آن‌ها را کنترل می‌کنیم.

وی درباره غیبت هادی محمدی و مهدی هاشم نژاد در این دیدار تصریح کرد: این اتفاقات تاثیری بر تیم ما ندارد. من قبلاً به این فکر کرده ام که چه کسی در این پست ها بازی می کند و مطمئن هستم که هرکس جایگزین شود این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیمش کارت زرد زیادی می گیرند، در این باره با دانش آموختگانش صحبت کرده است. گفت: من آن ریسک را کردم. وقتی تیم شما بالا بازی می کند، گاهی اوقات باید اشتباه کنید. من می خواهم تیمم 100% در زمین بازی کند. اگر بخواهم 60 درصد بازی کنند، طبیعتا خطاها کاهش می یابد، اما وقتی 100 درصد بازی کنیم، تعداد خطاها و کارت ها بیشتر می شود.

در مورد اینکه آیا خمس برنامه ای برای مهار مهدی ترابی و لئاندرو پریرا دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس دارد؟ وی گفت: برنامه خاصی برای کنترل بازیکن خاصی ندارم. تیم های زیادی در سال های اخیر برای کنترل مسی برنامه ریزی کرده اند، اما وقتی فردی خلاقیت خدادادی داشته باشد، کنترل او بسیار سخت است. در واقع کار ما این است که بازیکنان را آنالیز کنیم و بدانیم چه نقاط قوتی دارند. ما به این تحلیل بازیکن هم می گوییم، اما هرگز قصد نداریم بازیکنی را برای کنترل یک بازیکن خاص حرکت دهیم. ما سعی می کنیم این کار را به عنوان یک تیم انجام دهیم و به بازیکنان خود بگوییم که درست تمرین کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت حسینی و اینکه آیا می تواند در بازی فردا به میدان برود، گفت: بله مشکلی نیست.

سرمربی تراکتورسازی درباره بازی با بازیکنان جوان و اینکه آیا به قهرمانی تیمش در این فصل امیدوار است؟ وی یادآور شد: به همه بازیکنانم ایمان دارم. شناسنامه هاشون رو نمیبینم چند سالشه؟ از هر بازیکنی که آماده باشد و بتواند به من کمک کند استفاده خواهم کرد. تیم هایی که هدفشان قهرمانی است پرسپولیس، سپاهان، استقلال و گل گهر هستند چون پول زیادی خرج کردند و در بازار خرج کردند و هدفشان از ابتدا هم همین بود. قهرمانی برای ما یک تعهد نیست، بلکه یک رویا است و به دنبال آن هستیم. اگر به آن برسیم بسیار خوشحال خواهیم شد. فشار قهرمانی بیشتر بر دوش تیم هایی است که گفتم.

هیومز در پاسخ به این سوال که “پرسپولیس در اکثر بازی ها پنالتی گرفته است و مدافعان تراکتور در محوطه جریمه خطاهای زیادی انجام می دهند و آیا فکری برای این مشکل شده است؟” اما آنها در مورد ما پنالتی نمی گیرند. شاید یه چیزی باشه! آیا قضاوت استقلال و پرسپولیس با ما یکی است؟ اینکه هنوز در کل لیگ یک پنالتی نگرفتیم کمی عجیب نیست؟ شاید من خیلی منفی فکر می کنم!

وی در خصوص آخرین وضعیت محمد عباس زاده و چگونگی بازگشت به دوران اوج خود خاطرنشان کرد: در اینجا همه به دنبال برنامه ای برای رفع یک چیز هستیم. اما اینطور نیست. تنها راه تلاش و تمرین برای بازگشت به سطح قبلی است. من رضا اسدی را دارم که در خط مقدم عالی کار می کند. عباس زاده نیز دقایق خود را به همراه پاکدل خواهد داشت. در واقع، اگر اسدی را بیرون بیاورم و عباس زاده را بازی کنم، هفته آینده از من می پرسید که چرا این کار را کردی. عباس زاده اکنون باید سخت کار کند تا بتواند زمانی که از او استفاده می کنم پاسخ دهد و بعداً گزینه های بیشتری به او می دهیم. اگر نگوییم عباس زاده بهترین است، قطعا یکی از سه بازیکن برتر لیگ از نظر ضربات آخر است. اگر او به آمادگی کامل برسد می تواند برای تیم بسیار مفید باشد.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که مربیان بزرگ دنیا در مسابقات بزرگ شگفتی خاصی دارند و آیا استفاده از رومرو در دیدار با پرسپولیس شگفتی ساز او خواهد بود؟ گفت: من مربی بزرگی نیستم! در واقع تعجب ما این نیست که عباس زاده یا رومرو بازی کنند. سورپرایز ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم و مقابل یک تیم خوب پرسپولیس نتیجه بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید