حمله صهیونیست ها به اردوگاه العرب/ درگیری با فلسطینی ها

ساعت: 08:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1798991

پس از حمله وحشیانه نیروهای اسرائیلی به اردوگاه العرب در الخلیل در کرانه باختری رود اردن، درگیری شدیدی بین فلسطینیان و غیرنظامیان رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست ها علیه فلسطینی ها در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی همچنان ادامه دارد. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به اردوگاه العرب در کرانه باختری حمله کردند.

پس از حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه العرب، درگیری های شدیدی بین آنها و شهروندان فلسطینی رخ داد. صهیونیست ها در جریان این درگیری تعدادی فلسطینی را بازداشت کردند.

اخیرا اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری را به شدت محکوم کرده است. اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که تحولات جاری در فلسطین و همچنین تلاش های مقامات اسرائیلی برای تحمیل شرایط جدید بر فلسطینی ها را زیر نظر دارد.

در این بیانیه خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، پاسخ قاطع را می طلبد. طبیعتا ادامه این جنایات اوضاع را بیش از پیش متشنج خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است که رژیم صهیونیستی مسئول عواقب جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی دهیم صهیونیست ها به جای پرداخت بهای جنایات گذشته خود، اکنون دست به جنایات جدیدی بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید