حمله وحشیانه سحر قریشی به لیلا اوتادی + فیلم

حمله وحشیانه سحر قریشی به لیلا اوتادی + فیلم

سحر قریشی بازیگر مشهور ایرانی است. سحر قریشی طرفداران زیادی دارد. سحر قریشی در میان بسیاری از منتقدان سینمایی خود طرفدارانی دارد. سحر کوریشی نقش های مختلفی را ایفا کرده و در ذهن مخاطب نقش بسته است، سحر کوریشی از جمله بازیگرانی است که ارزش زیادی دارد و جنبه های زیادی از زندگی شخصی خود را دارد که آنها را پنهان نمی کند و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی در مورد او شده است. در فضای مجازی به وجود می آیند.

از کودکی تا خانواده و آغاز بازیگری سحر قریشی
سحر قریشی متولد 15 دی ماه 1366 در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون است و فعالیت بازیگری خود را با فیلم لژ و لژ آغاز کرد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی، آبی و قرمز است. او طرفدار استقلال است.

تغییر نگاه خانواده و دیگران به سحر قریشی
باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من نیز تغییر کرد و انتظاراتشان از من بسیار بالا بود. حتی هنگام انتخاب نقش ها و کارهایی که بازی می کنم، خیلی از من انتقاد می کنند و چون شخصیت واقعی من را می شناسند، وقتی اخبار حاشیه ای درباره من چه در محل کار و چه در خارج از کشور منتشر می شود، واقعاً از من انتقاد می کنند. مثلاً چرا فیلمی را اکران کردید که این بازخوردهای منفی را دارد و برای شما حاشیه ساز می شود و البته به کارهای خوب تشویق می کنند اما بیشتر از بد صحبت می کنند. امروز که با خانواده بیرون می روم، مادرم بیشتر نگران علایق و عکس العمل های مردم عادی است، اما گاهی خیلی ناراحت و خسته می شود. مثلاً وقتی برای شام به رستوران می‌رویم، خانواده‌ام آنقدر ناراحت می‌شوند که از جایم بلند می‌شوم تا با مردم عکس بگیرم یا با آنها احوالپرسی کنم. برای همین معمولا زیاد با من بیرون نمی روند یا مثلا زیاد نمی توانم به خانه اقوام بروم و معمولا تلفنی با آنها صحبت می کنم. این مشکل برای خانواده من حل شده است، اما هنوز برای خاله، دایی و عمویم. . . یک سوال هست

تعداد بازدید: 25

دیدگاهتان را بنویسید