حمله کیهان به آتیلا پسیانی: توهین این بازیگر نه چندان مطرح به صدا وسیما

حمله کیهان به آتیلا پسیانی: توهین این بازیگر نه چندان مطرح به صدا وسیما

روز جدید : بازیگر معروف سریالش در مصاحبه ای برای برنامه زرد اینترنتی به رسانه ملی و مردم ایران توهین کرد.

این بازیگر در گفت و گو با فریدون جیرانی مدعی شده که سال هاست تلویزیون نگاه نمی کند! این اظهارات در حالی مطرح شد که وی از سال 82 تا امسال در چند مجموعه تلویزیونی یا فیلم کوتاه تلویزیونی بازی کرد که آخرین آنها سریال نمایشی تولید شبکه دو سیما بود.

حال سوال این است که چگونه یک بازیگر نه چندان محبوب تلویزیون را قبول نداشته باشد، اما در سریال های مختلف بازی کند و در عین حال ادعا کند که تلویزیون نمی بیند؟ آیا این بی صداقتی و سخنی عجیب است؟ آیا توهین به اذهان عمومی و مردم و صدا و سیما نیست؟

متأسفانه در سال های اخیر عدم تماشای تلویزیون – به قول یکی از ترانه سراها و مجریان قدیمی – شبه روشنفکری شده و جالب اینجاست که همه مدعیان دوری از رسانه ملی هم مخاطب رسانه ملی هستند و هم پروژه های تلویزیونی پیشنهادی. و همچنین برنامه های رادیویی پخش می کنند و اغلب پول کلان می خواهند! و البته همین طیف با مصاحبه های زرد خود با رسانه ها و رسانه ها با نبض زرد به مخالفان ورشکسته تاریخ مصرف می پیوندند!

صدا و سیما از این پس باید تصمیم جدی برای پیشنهاد بازی به بازیگران متنفر از تلویزیون بگیرد تا علی رغم میلشان مجبور به تماشای سریال خودشان نباشند!

دیدگاهتان را بنویسید