خبرهای خوب از انتقال علی فتح الله زاده به استقلال

خبرهای خوب از انتقال علی فتح الله زاده به استقلال

علی فتح الله زاده درباره شرایط این تیم گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم و قطعا فاصله امتیازی تیم ما با رقبا کمتر از این خواهد بود.ما تیمی داریم که با یک دل و انگیزه کار می کند. و از تیمم ممنونم که از لحظه اول تا پایان مسابقه در زمین دویدند و جنگیدند و البته با اشتیاق بازی کردند. با همه اینها، قطعاً باید گام برداریم و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: من دو بازیکن که تجربه بازی در تیم های مطرح اروپایی را داشتند به آقای ساپینتو پیشنهاد داده بودم اما ایشان گفتند که چون تیم الان خوب بازی می کند نباید برای جذب بازیکن عجله کنیم و بازیکن بگیریم. بازیکنی که بهتر از این بازیکنان است من به عنوان مدیرعامل باشگاه پیشنهاد او را پذیرفتم و گفتم هر زمان بازیکنی را به ما معرفی کنید حاضریم او را به خدمت بگیریم و همچنان منتظریم که آقای ساپینتو بازیکن خوبی به ما معرفی کند. می توانیم آنها را جذب کنیم..

فتح الله زاده در خصوص درخواست هواداران استقلال برای تمدید قرارداد ستاره های این تیم گفت: فصل آینده در بازی های آسیایی حضور داریم و قطعا به تیمی قدرتمند نیاز داریم. به همین دلیل به دنبال تمدید قرارداد ستاره های تیم هستیم و قطعا تیمی را می سازیم که آماده انجام دیدارهای قدرتمند در بازی های آسیایی باشد. همچنین قرارداد محبی و کایدی را تمدید خواهیم کرد و به فکر جذب بازیکنان آماده برای استقلال در فصل آینده خواهیم بود. می دانم هواداران استقلال همیشه به دنبال تیمی قدرتمند هستند و این حق آنهاست و قطعا تمام تلاشم را می کنم تا تیمی را برای بازی های آسیایی به هواداران ارائه کنم که بهترین بازیکنان در آن حضور داشته باشند. البته الان افراد خوب زیادی در تیم داریم اما قطعا تقویت استقلال یکی از نیازهای اصلی تیم ما است که با نظر سرمربی این کار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل استقلال در خصوص جدایی آمانوف و این بازیکن که برای ناسف کرشی بازی می کند، تصریح کرد: آقای ساپینتو معتقد است که آمانوف بازیکن آماده ای نیست و به همین دلیل او را در لیست تیم قرار ندادند. ساپینتو به عنوان سرمربی تیم حق انتخاب ترکیب و فهرست خود را داشت و چون به آمانوف اعتماد نداشت نمی توانستیم بگوییم چرا او را رها نمی کند؟ اما با توجه به اینکه این بازیکن بدون هماهنگی ایران را ترک کرد، باشگاه استقلال از آمانوف شکایت خواهد کرد و این پرونده را ادامه خواهیم داد.

فتح الله زاده در خصوص بازی با پیکان گفت: کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم که خوشبختانه همگی در شرایط خوبی هستند و برای پیروزی در این دیدار تلاش می کنند که امیدوارم یک تلاش جمعی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید