خبرهای خوب جدیدی برای پرسپولیس و یحیی رسیده است

خبرهای خوب جدیدی برای پرسپولیس و یحیی رسیده است

در 24 تیر 1401 باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد و ادامه همکاری با سینا اسدبیگی خبر داد اما در 15 مرداد ماه عکس این بازیکن با پیراهن پرسپولیس و امضای قرارداد با سرخپوشان منتشر شد که همراه با آن بود. شکایت باشگاه از اصفهانی.

مدیران ذوب آن معتقد بودند که عکس برگه تمدید قرارداد اسدبیگی را در اختیار دارند و این بازیکن رضایتنامه حضور در پرسپولیس را دریافت نکرده و مرتکب تخلف شده است و به همین دلیل شکایت خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کردند.

حالا پس از گذشت نیم فصل از رقابت های لیگ برتر، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس و سینا اسدبیگی رسیدگی و تصمیم خود را اعلام کرد.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: «در پرونده فرجام خواهی باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و سینا اسدبیگی، کمیته وضعیت بازیکنان با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مستندات بیان شده و دلایل فوق ارائه شد. پرونده باشگاه ذوب آهن علیه سینا اسدبیگی با مطالبه خسارت و محرومیت منتفی شد. همچنین ادعای باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه خسارت رد شد.

اسدبیگی که در هفته های اخیر به پرسپولیس پیوست و یک گل دیدنی مقابل دروازه گهر سیرجان به ثمر رساند، حالا می تواند با آرامش بیشتری به کار خود با سرخ پوشان ادامه دهد و مجبور به پرداخت غرامت به ذوب آن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید