خبر بد برای استقلالی ها؛ ستاره محبوب در آستانه جدایی

خبر بد برای استقلالی ها؛  ستاره محبوب در آستانه جدایی

بزرگترین نقطه قوت تیم استقلال در فصل گذشته ساختار دفاعی این تیم بود که مانند دژی نفوذ ناپذیر در برابر هر تیمی مقاومت می کرد و این استحکام در خط دفاعی یکی از ارکان مهم قهرمانی آبی پوشان در فصل گذشته بود.

استقلالی ها برخلاف ساختار دفاعی که از قدرت بالایی برخوردار بودند، در ساختار هجومی فاقد اقتدار لازم بودند و این در حالی بود که مهاجمان خوبی در اختیار داشتند.

آبی های پایتخت برای فصل جدید به دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار هجومی خود هستند و بر اساس همین تفکر سجاد شهبازاده، آقای گل سابق لیگ برتر، این مهاجم باتجربه و سابقه دار را به خدمت گرفته اند. با پوشیدن پیراهن این تیم در فصول گذشته او جایگزین رودی استد می شد که حضورش در استقلال با انتقادهایی همراه بود.

خرید بزرگ دیگری که آبی ها در پست فوروارد انجام داده اند اما هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند، کاوه رضایی است که مانند شهبازاده قبلا برای استقلال بازی کرده است. تمدید قرارداد آرماند رمضانی، مهاجمی که گل های کم اما خوب را به ثمر رساند، اضافه کنید و زننده یکی از گلزنان مهم و تاثیرگذار این تیم در فصل گذشته بود. و البته آنها یک خط حمله بسیار با کیفیت و موثر فصل گذشته به نام کوین یاماگا دارند که روی او در خط حمله خود حساب ویژه ای باز کرده است.

داشتن این تعداد مهاجم می تواند منجر به جدایی مهاجم باتجربه ای شود که در فصل قبل کمتر از حد انتظار استفاده شد و به همین دلیل کمتر از آنچه که باید برای تیمش گل زد. مهاجمی به نام ارسلان مطهری که به دلیل شادی خاصی که بعد از گلزنی و گلزنی به حریف سنتی دارد محبوبیت زیادی در بین هواداران دارد اما با حضور یمگا، شهبازاده، کاوه رضایی و آرمان رمضانی ممکن است موقعیت های زیادی به دست بیاورد. برای بازی در فصل آینده انجام ندهید

اگر استقلالی ها رسما از کاوه رضایی به عنوان خرید جدید خود رونمایی کنند، احتمال جدایی مطهری از این باشگاه بیشتر می شود و باید دید مقصد بعدی گیتاریست آبی ها کدام یک از تیم های لیگ برتری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید