خبر بد برای دیدار استقلال با تراکتورسازی

خبر بد برای دیدار استقلال با تراکتورسازی

استقلال برای بازی حساس تراکتورسازی چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده و خبری از مهدی پور و مرادمند نیست. همچنین بعید است عارف غلامی به این بازی راه پیدا کند. حسینی در دروازه بازی می کند و ساپینتو در وسط خط دفاعی محکوم به بازی با سیلوا و یزدانی است و چاره دیگری ندارد. یاماگا و سلمانی در چپ و راست بازی می کنند و در مرکز زمین ساپینتو باید از چسمی، نیک نفس و مهری استفاده کند و گزینه دیگری ندارد. احتمالاً کایدی، محبی و ارسلان در خط فوروارد بازی خواهند کرد و شانس بابایی یا میرزایی بسیار کم است.

ساپینتو در این بازی حداقل در دفاع و هافبک انتخاب چندانی ندارد و باید با یکسری بازیکنی که چندان دوستش ندارد بازی کند. مثلا در شرایط عادی یزدانی را بازی نمی کرد اما این هفته که مرادمند مصدوم شد سیاوش بازی کرد و … خبری از رضاوند و مهدی پور و … نیست. در خط میانی و مشخص نیست که آیا بازیکن دیگری به نام ساپینتو مصدوم شده است یا خیر. چه باید کرد؟ البته بازگشت محبی برای او خبر خوبی است اما مشکل اصلی استقلال در خط دفاع و هافبک است.

آبی ها در دیدار با مس رفسنجان تا حدودی خط هافبک را از دست دادند و به همین دلیل تیم حریف موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشت و در نهایت شاگردان ساپینتو دو امتیاز حساس را از دست دادند. در بازی تراکتورسازی هم این موضوع وجود دارد و باید دید استقلال می تواند از سد تیم مصدوم پاکو حامز بگذرد یا خیر؟ این دیدار در تبریز برگزار می شود و قطعا ساپینتو که محکوم به استفاده از بازیکنان تعویضی است، کار سختی پیش رو خواهد داشت.

استقلالی ها در این دیدار قطعا رضاوند، مرادمند و مهدی پور را در اختیار ندارند و وضعیت غلامی مشخص نیست. البته خبرهایی هم از یکی از بازیکنان این تیم به گوش می رسد که چندان اهل فوتبال نیست، اما به هر حال تیم ساپینتو برای ماندن پشت سر پرسپولیس محکوم به برد در تبریز است. با گذشت 6 روز از این دیدار، استقلال دوباره در جام حذفی این بار در تهران به مصاف تراکتور می رود.

دیدگاهتان را بنویسید