خبر خوش از صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته

خبر خوش از صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته

علی محدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش سعد آباد با ادای احترام به 51 شهید سعد آباد اظهار داشت: این منطقه مهد تمدن و فرهنگ بوده و انسان های بزرگ و فرهنگی را در این منطقه پرورش داده است. دامان تو

موحدی با اشاره به صدور احکامی در خصوص رتبه بندی معلمان استان بوشهر گفت: پس از گذشت بیش از یک دهه بلاتکلیفی، طرح سنجش معلمان به عنوان یکی از وعده های صادقانه رئیس جمهور در دولت مقتدر مردم ایران اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به صدور حکم رتبه بندی معلمان افزود: با تلاش شبانه روزی ستاد و ادارات شهرستان ها و مناطق آموزشی استان بوشهر احکام رتبه بندی انجام شده است. برای کلیه فرهنگیان شاغل و پیشکسوت مشمول قانون رتبه بندی صادر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از رسیدگی به اعتراض همکاران خبر داد و بیان کرد: چنانچه همکاران در آموزش و پرورش بوشهر نسبت به رتبه تعیین شده اعتراض داشته باشند می توانند با مراجعه به سامانه درخواست خود را ثبت کنند.

موحدی ادامه داد: در صورتی که گزینه ثبت اعتراض برای برخی از معلمان فعال نشده باشد، در روزهای آینده این قابلیت برای آنها فعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: از زمان فعال شدن گزینه ثبت اعتراض، همکاران تا 10 روز فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ایرادات توسط کارگروه تخصصی در شورای حسابرسی استان به صورت جدی پیگیری می شود، تاکید کرد: در صورت اعتراض معلمان به نظر شورای حسابرسی استان، درخواست آنها خواهد بود. توسط شورای حسابرسی کشور مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید