صدور حکم رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

صدور حکم رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری درباره تعیین حقوق بازنشستگان با تحصیلات جدید توضیح داد و گفت: با توجه به رتبه بندی مشکلی برای اعمال افزایش ها نداریم. حکم رتبه بندی معلمان بازنشسته امسال را آذرماه صادر می کنند. با دریافت راهکارها، تنظیمات لازم را انجام خواهیم داد.

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری هشتم شهریورماه امسال در گفت وگو با ایسنا، از مشکلات ناشی از تاخیر در صدور احکام بازنشستگی معلمان به دلیل تاخیر در ارسال مدارک به کارکنان در آستانه بازنشستگی ابراز نگرانی کرد. توسط وزارت آموزش و پرورش

به گفته وی، آغاز سال تحصیلی و فعالیت کاری و بازنشستگی در آموزش و پرورش مهرماه است و از سوی دیگر در همان تاریخ ابلاغیه بازنشستگی معلمان با شرایط بازنشستگی صادر می شود. صندوق بازنشستگی سال گذشته در برقراری و پرداخت حقوق با تاخیر مواجه شد و در آذر و آذر چندین هزار مستمری بگیر بودند که با تأخیر وزارت آموزش و پرورش پرونده آنها ارسال شد و به همین دلیل چهار ماه حقوق دریافت نکردند. وی همچنین از مدیران آموزش و پرورش خواست تا پرونده مشمولان این وزارتخانه را زودتر از موعد مقرر ارسال کنند.

اکنون اکبر شیرمحمدی، معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری در گفت وگو با ایسنا. وی به تشریح وضعیت فعلی صدور بازنشستگان جدید آموزش و پرورش پرداخت و خاطرنشان کرد: حواله حقوق مستمری بگیران جدید آموزش و پرورش در ماه جاری صادر شد. امسال حدود 41000 مستمری بگیر فرهنگی داشتیم که حکم آنها را تایید کردیم.

وی افزود: تنها حدود سه هزار نفر باقی مانده بودند که هنوز مدارک آنها به دست ما نرسیده است اما اطلاعات خود را از طریق شبکه برای ما ارسال کرده اند.

محمدی با بیان اینکه به این 3 هزار نفر حواله موقت پرداخت کرده ایم و حقوق آنها را بر اساس 70 درصد آخرین حقوق پرداخت کرده ایم، گفت: پس از رسیدگی به پرونده و تایید نهایی صندوق، مابقی حقوق معوق آنها را در مرحله بعدی پرداخت خواهیم کرد. سپرده ماهانه

وی ادامه داد: تاریخ بازنشستگی همه آنها مهرماه نبود و بسیاری در آبان ماه بازنشسته شدند و برای این کار اقدام کردند.

نماینده مردم صندوق بازنشستگی کشوری درباره اعمال رتبه بندی معلمان برای 1401 مستمری بگیران نیز گفت: به دلیل رتبه بندی مشکلی با اعمال افزایش ها نداریم. حکم رتبه بندی معلمان بازنشسته امسال را آذرماه صادر می کنند. زمانی که راه حل های آنها را دریافت کنیم، تنظیمات لازم را انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید