خبر خوش برای استقلال از دیدار با فولاد

خبر خوش برای استقلال از دیدار با فولاد

استقلالی ها جمعه این هفته میزبان فولاد خوزستان هستند که در 5 بازی اخیر خود 3 بار مقابل فولاد خوزستان پیروز شده اند.

*این دو تیم در آخرین بازی خود و در هفته بیست و هفتم لیگ برتر سال گذشته در خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند. استقلال با گل های امیرحسین حسین زاده (53) و صالح حردانی (73) با تک گل علیرضا در دقیقه سوم وقت های تلف شده به پیروزی رسید و کوشکی دو بر یک پیروز می شود.

*بازدید این دو تیم در هفته دوازدهم (17 آذر سال گذشته) نیز با برتری یک بر صفر و گل سه امتیازی مهدی مهدی پور به پایان رسید تا فولاد فصل گذشته مغلوب استقلال شود.

* سومین بازی اخیر این دو تیم در فینال جام حذفی 99 و 1400 بود که در پایان 120 دقیقه تلاش هر دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان جواد نکونام موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 استقلال را شکست دهند و فرهاد. مجیدی و شاگردانش تلخ باشید که جام حذفی را نبردید. این نشست در 26 مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

* چهارمین بازی دو تیم در تاریخ 26 اسفند 1397 برگزار شد. این دیدار پس از استعفای محمود فکری، اولین حضور فرهاد مجیدی را روی نیمکت خود در دور برگشت لیگ برتر بیستم تجربه کرد. در آن دیدار آبی ها با یک گل امیرارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی فولاد را شکست دادند.

* پنجمین دیدار اخیر این دو تیم، بازی دور دوم لیگ بیستم بود که فولاد در تهران با دو گل یاران محمود فکری را شکست داد. اگرچه واریا غفوری در اوایل بازی با یک ضربه پنالتی استقلال را پیش انداخت اما فرشاد احمدزاده و سپس لوسیانو پریرا گل های تساوی را به ثمر رساندند تا فولاد پیش بیفتد.

*با احتساب شکست مقابل استقلال در فینال جام حذفی در ضربات پنالتی مشخص می شود که آمار نشان از برتری آبی پوشان تهرانی در پنج دیدار اخیر این دو تیم در طول مسابقات دارد. ضمن اینکه استقلال این بار در خانه بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید