خبر خوش برای استقلال در آستانه دربی

خبر خوش برای استقلال در آستانه دربی

ابوالفضل جلالی جوان ترین بازیکن اردوی تیم ملی در جام جهانی، دفاع چپ استقلالی ها بود. ابوالفضل جلالی که سورپرایز کی روش در جام جهانی بود و خیلی ها فکر نمی کردند این بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد. با این حال سرمربی تیم ملی ابوالفضل را به جام جهانی برد و این بازیکن را در دیدار با آمریکا آزاد کرد.

عملکرد بسیار خوب جلالی در این بازی باعث شد خیلی ها از کیروش بپرسند که چرا زودتر و حتی در بازی های قبلی از جلالی استفاده نکردی؟ ابوالفضل در اولین حضورش در جام جهانی عملکرد خوبی داشت و توجه ها را به خود جلب کرد. جلالی در پایان بازی با آمریکا پس از برخورد با یکی از بازیکنان این تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد اما با توجه به وضعیت تیم ملی و پایان تعویض ها به کار و بازی ادامه داد. با درد

جلالی پس از MRI ​​متوجه شد که مصدومیتش مربوط به رگ به رگ شدن رباط زانویش است و باید با فیزیوتراپی و آب درمانی زانوی خود را درمان کند. البته این بازیکن جوان خوش شانس بود که ماجرا با رگ به رگ شدن رباط ها به پایان رسید و خوشبختانه خبری از شکستگی رباط نیست. جلالی که پس از بازگشت کاروان تیم ملی به ایران راهی مازندران شده بود، قرار است روز دوشنبه به تهران بازگردد و دوباره تست های پزشکی خود را انجام دهد.

همانطور که متوجه شدیم این بازیکن بعد از چند روز فیزیوتراپی می تواند در تمرینات استقلال قرار بگیرد و این مشکلی برای آبی ها در دربی ایجاد نمی کند. با این حال پزشکان استقلال در مورد وضعیت جلالی نظر نهایی را خواهند داد. با توجه به سن و سال جلالی و حضور در تیم ملی در جام جهانی در 24 سالگی، این بازیکن مستعد می تواند با ادامه روند خوب خود یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید