خبر خوش برای پرسپولیس؛ بانکی به تخت جمشید رسید

خبر خوش برای پرسپولیس؛  بانکی به تخت جمشید رسید

باشگاه پرسپولیس چند روز قبل قسط اول را به رادوشوویچ دروازه بان سابق خود به حساب این بازیکن پرداخت تا از جریمه 200 هزار یورویی تاخیر در پرداخت قسط اول جلوگیری کند.

در خصوص پرداخت 250 هزار یورو به رادوشوویچ گفته شد که این مبلغ از سوی دوستان مدیرعامل باشگاه تامین شده است که البته هیچ واکنش رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس در این خصوص مشاهده نشد.

در همین راستا مطلع شدیم که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت اولین قسط به دروازه بان سابق خود به بانک ایرانی طرف قرارداد مراجعه کرده و از طریق این طرف ما موفق به پرداخت اولین قسط به رادوشویچ شده است.

تحت عنوان؛ این بانک از طریق یکی از صرافی های شریک خود مبلغ 250 هزار یورو به حساب رادوشوویچ واریز کرد تا پرسپولیس را از خطر جدی رهایی بخشد. این بانک به عنوان یکی از شرکای اصلی اقتصادی پرسپولیس در فصل جاری با این باشگاه همکاری می کند و بازیکنان پرسپولیس درآمد حاصل از فروش 10 درصد سهام خود را در این بانک واریز کرده اند.

در خصوص این کمک بانک کشورمان به ما اطلاع داده شده که این بانک این پول را پرداخت کرده است که بعداً با باشگاه پرسپولیس تسویه می شود و به احتمال زیاد از سپرده پرسپولیس در این بانک برداشت می شود. چون این پرداخت بیشتر شبیه قرض است و بنابراین باشگاه پرسپولیس باید این پول را به بانک شهر پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید