خبر خوش پرسپولیسی ها از یک ستاره بود

خبر خوش پرسپولیسی ها از یک ستاره بود

قرمزها در طول فصل تغییرات زیادی در ترکیب اصلی به خصوص در موقعیت تعیین کننده در دفاع میانی ایجاد کردند. یحیی در چند بازی قبلی از زوج فرج – نعمتی استفاده کرده بود و در دیدار مقابل آلومینیوم یک بار دیگر خط دفاعی پرسپولیس را تغییر داد و میدان را به حنانوف داد.

این در حالی است که پرسپولیس در 6 هفته اخیر لیگ برتر تنها در یک بازی هوادار موفق بوده و در آخرین بازی رسمی خود در جام حذفی سه گل از آلومینیوم دریافت کرده است.

این سردرگمی در دفاع با بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی قابل حل است. اگرچه نمی توان از کاپیتان 40 ساله پرسپولیس انتظار چابکی سابق را داشت، اما هدایت بازیکنان به خصوص در خط دفاعی می تواند سر و شکل قابل قبول تری به پشت زمین پرسپولیس بدهد.

کاپیتان “قرمزها” روز گذشته در دیدار تیمی داخلی تیمش با آمادگی کامل به میدان رفت. جالب اینجاست که سیدجلال که اغلب کمتر در جشن شرکت می کند، با لبخند به سمت دوربین می دود و با هم تیمی هایش فریاد می زند تا از هدف بازی در تیم لذت ببرند.

بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی بار عاطفی مهمی به حساب می آیند و باید دید تا چند هفته دیگر روبان قرمزها در بازی پیکان به بازوی کاپیتان بسته می شود یا خیر. این اتفاق با مصدومیت فرج و اشتباهات حنانوف در دیدار قبل دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید