خبر عجیبی از لیست سیاه ساپینتو منتشر شد

خبر عجیبی از لیست سیاه ساپینتو منتشر شد

عزیزبک امانوف در این فصل لیگ برتر یکی از بازیکنانی بود که در هفته های ابتدایی این رقابت ها نتوانست نظر ساپینتو را به خود جلب کند و حتی در لیست 18 نفره این تیم در رقابت ها قرار نگرفت.

این اتفاقات منجر به گمانه زنی های مختلفی در مورد آمانوف شد اما ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی ها درباره وضعیت این بازیکن گفت: آمانوف فصل گذشته در 6 بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و در 3 بازی حاضر نشد و در نیمکت نشین برای 5 بازی است و حتی یک گل یا پاس گل نداده است. امانوف بازیکن با استعدادی است، اما به عنوان یک مرد جوان نیاز به مطالعه و تلاش دارد. اگر ببینم او فرصت بازی دارد، حتما این شانس را به او می دهم.

تفکرات ساپینتو روی این بازیکن باعث شد تا آمانوف در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر جایی در ترکیب استقلال نداشته باشد اما در هفته هفتم این رقابت ها شرایط برای آمانوف تغییر کرد. این ازبکستان در دقیقه 87 به جای جعفر سلمانی در دیدار مقابل گلگر سیرجان به میدان آمد و حتی در دقایق پایانی دیدار توانست یک پاس گل ثبت کند اما ضربه تک به تک رضا میرزایی راه به جایی نبرد.

علیرغم اتفاقاتی که برای آمانوف افتاد، به نظر می رسد از هفته هشتم به بعد شرایط این بازیکن تغییر کند و این بازیکن در آبی پوشان فضای بیشتری پیدا کند، اما با طرز فکر ساپینتو به احتمال زیاد آنها هزینه خواهند شد تا آمانوف. می تواند در استقلال به شرایطی که می خواست برگردد.

این بازیکن ازبکستانی فصل گذشته در نیم فصل دوم لیگ برتر به آبی پوشان پایتخت پیوست و در 12 بازی برای استقلال به میدان رفت. او در مجموع 473 دقیقه برای استقلال بازی کرد اما در فصل گذشته موفق به ثبت گل یا پاس گل نشد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال خوزستان می رود و باید دید شرایط برای آمانوف دوباره تغییر می کند یا نظر ساپینتو در مورد این ازبکستانی متفاوت خواهد بود. بازیکن .

دیدگاهتان را بنویسید