خبر عجیب درباره تصمیم جنجالی کارلوس کی روش

خبر عجیب درباره تصمیم جنجالی کارلوس کی روش

در نامه هدایت الله ممبینی به اعضای هیات مدیره؛ دستور جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی نیست و اعضای هیات مدیره باید در مورد سایر موضوعات صحبت کنند. البته گفته می شود انتخاب سرمربی تیم ملی هرگز در دستور کار جلسه قرار نخواهد گرفت و معمولا رئیس فدراسیون فوتبال نظر نهایی فدراسیون فوتبال را درباره سرمربی تیم ملی اعلام می کند. تیم تیم و از انتخاب انجام شده دفاع می کند و در نهایت اعضای هیات مدیره به نام پیشنهادی رای مثبت می دهند و یا رای منفی می دهند.

در آستانه نشست اعضای هیئت مدیره، این خبر در فضای مجازی منتشر می شود که کارلوس کی روش دیگر علاقه ای به حضور در کادر فنی تیم ملی به دلیل انتقادات تماشاگران از وی ندارد. تیم ملی و همچنین جو منفی مقابل تیم ملی این موضوع به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شده است! بر این اساس، اعضای هیات مدیره دیگر در جلسه روز سه شنبه خود درباره کارلوس کی روش صحبت نمی کنند.

برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با یکی از اعضای هیات مدیره تماس گرفتیم که به ما توضیح داد: وی از این موضوع اطلاعی ندارد و چنین چیزی به وی ابلاغ نشده است. این عضو هیئت مدیره از اظهار نظر درباره تیم ملی خودداری کرد و گفت: طبق آیین نامه جدید هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال اجازه مصاحبه در این حوزه را ندارند. مگر اینکه هماهنگی لازم را با روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام دهند و این هماهنگی نیز باید توسط رسانه ها انجام شود.

قرارداد کارلوس کی روش با اتحادیه فوتبال انگلیس برای هدایت تیم ملی تا پایان جام جهانی بود و برای ادامه آن قرارداد، مهدی تاج باید موافقت اعضای هیئت مدیره را می گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید