تصمیم عجیب کارلوس کی روش مقابل سردار آزمون؟

تصمیم عجیب کارلوس کی روش مقابل سردار آزمون؟

بدون شک کارلوس کی روش در این بازی با ترکیب 1-3-2-4 هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. یعنی یکی از سردار آزمون و مهدی طارمی باید بازی کند. از آنجایی که اسکوچیچ در سیستم 2-4-4 بازی می کرد، از هر دو مهاجم در ترکیب اصلی استفاده می کرد و جالب اینکه وقتی یکی از آنها غایب بود، تیم ملی را با یک مهاجم به زمین فرستاد و حاضر به استفاده از مهاجم دیگر نبود. مهاجم

به نظر می رسد مهدی طارمی در اولین دیدار مقابل اروگوئه شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد. مهدی طارمی 30 سال سن دارد و نمی تواند خواسته های کارلوس کی روش را در جناح بازی برآورده کند. در تیم کارلوس کی روش باید 2 بال هم در حمله و هم در دفاع موثر باشد و پیش بینی ها حاکی از آن است که کارلوس کی روش در بازی پیش رو از هر دو مهاجم به صورت همزمان در تیم استفاده نخواهد کرد. سبک بازی کی روش در جام جهانی قطر مانند جام جهانی قبلی، دفاع و انتقال پس از دریافت توپ خواهد بود، بنابراین همه بازیکنان باید دفاع کنند و همه حمله کنند.

سردار آزمون در هفته های اخیر هیچ پیشرفتی در تیم بایر نداشته و با بهترین روزهای خود فاصله دارد. بنابراین رزرو این مهاجم در تدارکات تیم ملی دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید