خبر مهم از اردوی تیم ملی وزنه برداری

خبر مهم از اردوی تیم ملی وزنه برداری

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران از دعوت 12 وزنه بردار برای اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد. سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری که پس از انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون در سمت خود باقی ماند، 12 وزنه بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. وی گفت: وزنه برداران دعوت شده از امروز تمرینات خود را در آکادمی المپیک آغاز می کنند. با توجه به ظرفیت و امکاناتی که این آکادمی در اختیار تیم ملی قرار داد و زمان باقیمانده تا شروع بازی های کشورهای اسلامی، تنها 12 وزنه بردار را باید دعوت می کردیم که از این تعداد، همانطور که مشخص شد تنها 8 نفر اول به قونیه رفتند. بوقلمون. فرستاده می شوند.»

وی در ادامه تاکید کرد: از دیگر وزنه برداران دعوت نشده نیز خواسته شده تا برای حضور در کمپ های جهانی کلمبیا که معیار انتخاب المپیک پاریس است، آماده شوند.

وی در خصوص وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای حضور در تمرینات گفت: مرادی اخیراً یک بار دیگر از ناحیه کتف آسیب دیده خود تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون رو به بهبودی است و به همین دلیل به اردوی تیم ملی نمی آید.در مورد کیانوش رستمی باید بگویم. این وزنه بردار پس از تعویق بازی های آسیایی هانگژو از حضور در بازی های ترکیه انصراف داد و اکنون خود را برای مسابقات جهانی کلمبیا آماده می کند. رستمی تاکید کرد که مانند اردوی بازی های آسیایی در تمرینات جهانی نیز شرکت کرده است.

علی حسینی همچنین با اشاره به نحوه دعوت از وزنه برداران آسیب دیده کشورمان گفت: پس از بازگشت از ترکیه از وزنه برداران آسیب دیده ای که مصدومیتشان برطرف شده است مانند آیات شریفی و سید ایوب موسوی دعوت خواهیم کرد تا با برگزاری مسابقات بین المللی این فرصت را به آنها بدهیم. در فواصل مختلف اردو می زنند تا شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کلمبیا امتحان کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: هدف نهایی ما امسال حضور قدرتمند تیم کشورمان در مسابقات جهانی کلمبیا و کسب بیشترین امتیاز برای حضور ملی پوشان وزنه بردار ایران در المپیک پاریس در این مسابقات است. رویداد مهم.”

وی همچنین درباره واگذاری سمت سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری به کوروش باقری گفت: رئیس فدراسیون انتخاب خوبی کرد و کوروش باقری را به دلیل تجربه فراوان به عنوان سرمربی تیم های ملی انتخاب کرد. تجربه، مطمئناً از این تجربیات نهایت استفاده را خواهم برد. با همفکر باقری بهترین برنامه تمرینی، ذهنی و روانی را برای ملی پوشان کشورمان تدوین و اجرا خواهیم کرد.

علی حسینی پیش از واگذاری سمت سرمربیگری تیم های نوجوانان کشورمان به مهدی پانزوان ادامه داد: با وزنه برداران قدرتمندی چون مسعود معینی، اسفندیاری، پوزش، طاها مقدم و امیرحسین قربانی در تیم های اصلی کشورمان مطمئن هستم که ازبکستان در مسابقات آسیایی نتایج خوبی کسب خواهد کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید