خبر مهم برای استقلالی های شاه ماهی

خبر مهم برای استقلالی های شاه ماهی

روزبه چسمی قبل از بازی با مس رفسنجان و در آخرین تمرین استقلال حاضر نشد چرا که مشخص شد پس از مشورت با ریکاردو ساپینتو و تیم پزشکی این باشگاه تصمیم به عمل جراحی روی دست خود گرفته و از دردهای ناشی از آن خلاص شود. هفته ها همراه بود به همین دلیل در سفر به رفسنجان این تیم را همراهی نکرد و ریکاردو ساپینتو در غیاب این بازیکن برای زیبر نیک نفس بازی کرد که عملکرد خوبی در جمع آبی پوشان داشت.

هافبک دفاعی استقلال می تواند از روز دوشنبه به تمرینات بازگردد و حتی در هفته پایانی لیگ برتر برای استقلال به میدان برود. البته با توجه به عملکرد خوب زیبر نیک نفس در دیدار مس رفسنجان و همچنین مراقبت بیشتر از روزبه چسمی، این احتمال وجود دارد که ریکاردو ساپینتو به کاپیتان دوم تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی استراحت دهد تا بتوان آن را آماده کرد. تا با خیال راحت به تیم برگردم.

دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از هفته پایانی لیگ برتر دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلالی ها به دنبال یک پایان خوب در لیگ برتر و جبران باخت این دیدار هستند. در بازی قبلی استقلال علاوه بر روزبه چسمی، ریکاردو ساپینتو نیز به آرش رضاوند استراحت داد تا مصدومیت مچ پا که هفته هاست با او همراه بوده بهبود یابد.

دیدگاهتان را بنویسید