خجت کریمی هم از استقلال جدا شد

خجت کریمی هم از استقلال جدا شد

خجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای غیرمنتظره از سمت خود استعفا داد.

متن استعفای آقای حجت کریمی از هدایت باشگاه استقلال به شرح زیر است:

درود بر هواداران عزیز و محترم استقلال

با توجه به مشکلات و مسائل متعدد و وقوع اتفاقات بی سابقه در باشگاه استقلال، بدین وسیله استعفای خود را از مدیریت این باشگاه اعلام می کنم.

در این خصوص باید بگویم که من به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه در شرایطی تیم را تحویل گرفتم که نزدیک به سه ماه در باشگاه پولی نبود و طبق شهادت بازیکنان تیم حتی تامین آب معدنی به عنوان مهمترین چیز برای تمرین، فراتر از توانایی های باشگاه بود.
در همان زمان بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال را تهدید کرد.

در این مدت سعی کردم مشکلات بزرگ زیر را حل کنم:
*پرداخت بدهی سنگین آندره آ استراماچونی
*پرداخت مطالبات سیداحمد موسوی و همچنین لئاندرو پادوانی که چندین سال مانده بود.
* استخدام سرمربی محبوب آقای جواد نکونام به درخواست هواداران عزیز
* پرداخت بدهی باشگاه شباب الاهلی امارات
* بسته شدن پرونده شکایات خارجی هایی که در گذشته در استقلال بودند
* جذب دو بازیکن ملی پوش با وجود مشکلات مالی فراوان که همچنان پابرجاست

همانطور که می دانید در فصل نقل و انتقالات باشگاه ها برای تقویت خود به منابع مالی متکی هستند اما این موضوع مورد بی توجهی ویژه باشگاه استقلال قرار گرفته و رئیس سازمان خصوصی سازی به عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال ما را بسته است. و تلاش های ما در این زمینه بی نتیجه مانده است.

همچنین باید اشاره کنم که رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در برنامه فوتبال برتر لطمه زیادی به اعتبار و برند باشگاه وارد کرد و همین مشکل باعث امتناع بسیاری از نهادهای ذیربط و مشکلات مالی قاطع احتمالی باشگاه شد. . با این حال در مدت کوتاهی که در استقلال بودم سعی کردم شرایط را به مسیر مطلوب نزدیک کنم و دست عده ای از باشگاه را هم کوتاه کنم که در فضای مجازی هزینه زیادی برایم داشت.

اکنون در شرایطی که هواداران بیشماری از باشگاه استقلال از این وضعیت ناراضی هستند ضمن عذرخواهی از آنها اعلام می کنم از همکاری با باشگاه بزرگ استقلال انصراف می دهم. از هواداران عزیز می خواهم پشت جواد نکونام عزیز را که با دلسوزی کامل مشکلات فنی استقلال را دنبال می کند رها نکنند و بقیه راه را با او باشند.

بدینوسیله استعفای خود را از مدیریت باشگاه استقلال اعلام می کنم و آرزوی سربلندی و سربلندی نام استقلال برای همیشه دارم و تصور می کنم این تصمیم به نفع باشگاه استقلال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید