خروج ستاره عزیز پرسپولیس از لیست یحیی

خروج ستاره عزیز پرسپولیس از لیست یحیی

در نیمه اول همه متفق القول بودند که رضا اسدی انتظارات را برآورده نکرده است. در نیمه دوم اما این بازیکن عبارات درخشانی هم داشت؛ مثل گل هایی که به روغن مکه سلیمان زدند و یکی از پیروزی های پرسپولیس را رقم زدند.

با انتشار اخباری مبنی بر قطع همکاری اسد با پرسپولیس و پیوستن او به بوریرام از تایلند در پایان فصل، این بازیکن کم کم توانست جای خود را در ترکیب اصلی بازیابد و کمال کامیابینی را روی نیمکت بنشیند.

خود اسد در عین حال از نامشخص بودن جدایی اش صحبت کرد تا زمزمه هایی مبنی بر احتمال ماندنش در جمع قرمزها به گوش برسد. حتی شایعه شده بود که یحیی گل محمدی به قدری از عملکرد آقای 8 رضایت داشته است که به طور مخفیانه مذاکرات برای تمدید قرارداد خود را از سر گرفته است.

با این حال نمایش کابوس در اصفهان کافی بود تا اسد بار دیگر هدف هواداران خشمگین در فضای مجازی شود. او در نیمه اول بازی با ذوب آهن یکی از بدترین بازیکنان پرسپولیس بود. در نتیجه این بازیکن بین دو نیمه تعویض شد و حرکت قرمزها بهتر شد.

با آنچه در اصفهان دیدیم و حال و هوای امروز باشگاه، بعید به نظر می رسد در فصل آینده اسد را با لباس قرمز ببینیم. اکنون او بیش از هر زمان دیگری به خاور دور نزدیک شده است. به تایلند جاده ای که رضا حقیگی قبل از اسد رفت!

دیدگاهتان را بنویسید