ستاره عزیز پرسپولیس تخیل یحیی را رها کرد

ستاره عزیز پرسپولیس تخیل یحیی را رها کرد

پرسپولیس در حال حاضر دو هافبک ملی پوش دارد. میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا! میلاد سرلک با اصرار شدید یحیی گل محمدی فارسی شد. تابستان 1399 قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا برای این بازیکن تازه وارد پرسپولیس مشکل سربازی به وجود آمد که شاید نتواند تیمش را در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب همراهی کند. شاید خیلی ها در باشگاه پرسپولیس این موضوع را جدی نگرفتند اما یک نفر اصرار خاصی برای حل مشکل میلاد سرلک داشت. او کسی نبود. یحیی گل محمدی!

سرمربی پرسپولیس از کادرفنی باشگاه خواست تا به هر قیمتی شده مشکل سربازی میلاد سرلک یا رفتن این بازیکن از کشور را حل کنند چرا که او به شدت به او نیاز دارد. از آنجایی که بازیکن تازه وارد در پرسپولیس چندان مطرح نبود، همه از اصرار یحیی گل محمدی تعجب کردند. سرمربی پرسپولیس که می دانست چه بازیکنی خریده به قولش عمل کرد و همه را برای حل مشکل شاگرد جدیدش بسیج کرد. وقتی خبر مشکل میلاد سرلک به یحیی گل محمدی اعلام شد، او با خوشحالی از او تشکر کرد و …

در ادامه مشخص شد این همه اصرار سرمربی پرسپولیس برای سفر میلاد سرلک به قطر بی دلیل نیست. او نه تنها راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و عملکرد خوبی داشت، بلکه به بازیکن ثابت و کلیدی تیم پرسپولیس تبدیل شد. حالا میلاد سرلک به پرسپولیس و حتی شماره 10 تیم ملی می آورد و بازیکن مورد علاقه سرمربی تیم ملی است.

با این حال سرلک چند صباحی است که دچار آسیب دیدگی همسترینگ شده و از این آمادگی ایده آل فاصله می گیرد (هر چند به تیم ملی دعوت شده بود). کمال کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس در تمام قهرمانی های چند سال اخیر تیمش حضور داشته و نقش تاثیرگذاری نیز دارد.

شماره 11 پرسپولیس توپ گیر و هافبکی است که راه درازی دارد تا بازی این تیم مقابل یاد را خراب یا نابود کند. او هافبک دفاعی مورد علاقه برانکو بود که در دوران سلامتی یحیی گل محمدی هم بازی می کرد اما …

گفته می شود او برای بازی پرسپولیس مقابل تیم هوادار رضا اسدی در این تیم جایگاه ثابتی دارد تا مسابقه نیا و سرلک را ترتیب دهد!

دیدگاهتان را بنویسید