تخیل: آلومینیوم لیگ برتر را شوکه کرد/ خطیبی: مثل بعضی ها معامله نمی کنیم

ساعت: 22:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800149

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و آلومینیوم پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: امسال آلومینیوم با این نوع فوتبال لیگ را شوکه کرد و نتایج بسیار خوبی هم گرفت. آقای حتیبی تیم بسیار خوبی دارد و فردا بازی بسیار سختی داریم. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد اما برای ما اهمیت بیشتری خواهد داشت، زیرا اگر می خواهیم در بالای جدول بمانیم باید امتیازهای خوبی کسب کنیم و فاصله مان با سایر تیم ها بیشتر نشود.

وی ادامه داد: بعد از سه هفته بدی که پشت سر گذاشتیم، دو هفته گذشته خوب بودیم و این هفته بازیکنان ما تمرینات خوبی داشتند و امیدواریم بتوانیم خوب بازی کنیم. هم در مرحله حذفی و هم در لیگ با آلومینیوم بازی می کنیم و خیلی سخت خواهد بود. باید بتوانیم تمرکز داشته باشیم و بازی فردا جام حذفی موثر خواهد بود. ما نباید اشتباه کنیم و جام حذفی اصلا شوخی نیست. این دو بازی بسیار سخت و پیچیده هستند اما امیدوارم بازی های خوبی باشند و همه دوستشان داشته باشند. هماهنگ کردیم که این چهار روز در اراک بمانیم تا در بازی جام حذفی به مصاف آلومینیوم برویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل تغییراتی خواهید داشت یا خیر؟، گفت: شرایط ما خوب است و فکر نمی کنم تغییرات زیادی داشته باشیم. باید این دو سه بازی را پشت سر بگذاریم و ببینیم کسی از بازیکنان ما جدا می شود یا خیر. در این صورت ما تصمیم می گیریم که بازیکن را به خدمت بگیریم یا نه، اما فعلا نیازی به جذب بازیکن نیست.

وی درباره غایبان تیمش گفت: فقط یاسین سلمانی مصدوم است و مهدی زاده و رضا میرزایی به جمع بازیکنان پیوسته اند و می توانند در کنار ما باشند.

سرمربی سپاهان درباره حواشی اخیر فوتبال ایران گفت: من روزنامه نگار نیستم و اطلاعات زیادی ندارم. من همیشه سعی کردم نظرم را بگویم، اما از آن اطلاعی ندارم.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا با تیمی بازی می کنیم که از نظر کیفیت فوتبال یکی از بهترین های ایران است و یک باشگاه حرفه ای است. همه بازی های آنها را آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. هر دو تیم برای فوتبال تلاش می کنند و انشاالله بتوانیم پیروز میدان باشیم و با روحیه خوبی به مصاف سپاهان برویم. ما تا اینجای کار توانستیم خوب عمل کنیم اما اگر زودتر آمده بودیم می توانستیم بازیکنانمان را حفظ کنیم. با این حال از بازیکنانم راضی هستم زیرا خوب بودیم.

وی ادامه داد: در زمین تمرین مشکل داشتیم و مسابقات پرتنش بود که عملکرد ما را نسبت به هفته هشتم ضعیفتر کرد. از نظر ریکاوری یکی از بهترین تیم ها بودیم و سعی کردیم مصدوم نشویم اما همین مصدومیت خیلی تاثیرگذار است. موضوع دیگر این است که در پنج هفته اخیر از داوری ضربه خوردیم و این ما را عصبانی می کند. این موضوع روی بازیکنان تأثیر روانی دارد. دو بار نامه نوشتیم و اعتراض کردیم و امیدوارم داور کمتر اشتباه کند. امیدوارم دیگر به ما نزنند و یک داور خوب ببینند. باشگاه و مدیریت نیز از این موضوع بسیار ناراحت هستند. ما بدون اشتباه در بالای جدول بودیم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه همه این مشکلات باعث می شود در رتبه اول یا دوم نباشیم، گفت: با این حال جایگاه ما خوب است و در رده چهارم هستیم. ما تا امروز به هیچکس نگفته ایم که باشگاه به داوران نامه نوشته است و مثل برخی مربیان نیستیم که از قضات غیبت کنند. خدای نکرده اتفاقی نیفتد و نامه سوم پس گرفته نشود. پس از پایان مسابقه به تفصیل درباره برنامه و هدف باشگاه صحبت خواهیم کرد تا هم مردم و هم هواداران را مطلع کنیم.

او درباره غیبت های تیمش گفت: دو بازیکن مصدوم داریم. به همین دلیل علیرضا نقی زاده و محمود قائد رحمتی را نداریم اما بقیه را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید