خطیبی همچنان در زنجیره آسیب است/ آلومینیوم سازان قصد تحمل تابلو را ندارند!


ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813494

تیم آلومینیوم در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در اراک با یک گل مغلوب هواداران تهرانی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور، آلومینیوم اراک امشب میزبان تیم هواداران تهرانی بود. این رویارویی حساس را به تهران ببرید.

با این حال آخرین پیروزی آلومینیوم سازان به 12 هفته پیش برمی گردد و شاگردان خطیبی با اینکه در ابتدای فصل خوش درخشیدند اما در چند هفته اخیر بسیار ناامیدکننده به نظر می رسیدند تا از 6 بازی اخیر خود تنها سه امتیاز کسب کنند.

وضعیت این تیم زمانی نگران کننده تر می شود که آمار 12 هفته اخیر اراک نشان می دهد که نتیجه کار آلومینیوم سازان تنها 7 تساوی و 5 شکست و کسب 7 امتیاز از 36 امتیاز موجود برای عملکرد فنی بوده است. از این تیم. . به شدت سایه دار.

یکی از دلایل نامطلوب بودن شرایط نامناسب آلومینیوم سازان را باید در ضعف خط حمله این تیم جستجو کرد، مشکلی که اگرچه اراکی از ابتدای فصل دردسرساز شده بود، اما حالا شاگردان حتیبی در گلزنی در مرحله دوم با چالش جدی تری روبرو هستند. نیم ..

شاگردان رسول خطیبی با این شکست خانگی اما همچنان در ادامه سناریوی ناکامی خود در حسرت پیروزی باقی ماندند و با همان ذخیره 26 امتیازی همچنان در رده نهم جدول قرار دارند.

اما 5 شکست برای تیم آلومینیوم در حالی که این تیم تا پایان هفته یازدهم بدون باخت و با تنها دو گل خورده وضعیت بسیار خوبی داشت و جزو معدود تیم هایی بود که در 10 هفته ابتدایی بیست و یکم رکورد زد. لیگ.

گفتنی است دو هفته پیش هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک پس از شکست این تیم مقابل مس رفسنجان و نتایج ضعیف مقابل پرسپولیس و فولاد، بازیکنان و کادر فنی را به ترتیب 10 و 15 درصد از قرارداد را جریمه کرد. اما روند شکست ادامه یافت. اعضای تیم خطیبی باید ببینند مدیران باشگاه آلومینیوم در آینده چه تصمیمی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید