صنعت نفت – آلومینیوم / علیمانصور و خطیبی امتیاز می خواهند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; هفته دوازدهم رقابت های جام حذفی لیگ برتر دوازدهم چهارشنبه 8 دی ماه با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

شاگردان رسول خطیبی در لیگ بیست و یکم و در دومین سال حضور خود در لیگ برتر موفق شدند با ثبت آماری قابل تحسین شایستگی خود را به اثبات برسانند، اراکی که در این فصل دو بار در صدر جدول قرار گرفت با 21 امتیاز حضور دارد و در جایگاه چهارم.

آلومینیوم سازان بازی خانگی هفته گذشته مقابل گل گهر را با تساوی به پایان رساندند، هرچند موفق به پیروزی شدند و همچنان جزو معدود تیم هایی هستند که تاکنون باخت خانگی نداشته اند و این در حالی است که خط دفاعی مستحکم رسول حتیبی با استقلال تاکنون. همچنین رکورد بهترین خط دفاعی در مسابقات لیگ برتر را شکست.

ac28f6fa baf3 45c2 ac90 1c36cda72813 خبر خاکستری

این در حالی است که صنعت نفت آبادان یکی از ریشه دارترین و پرطرفدارترین تیم های فوتبال ایران است که در سال های اخیر مورد بی توجهی و بی توجهی مسئولان خوزستانی قرار گرفته و این فصل همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. ایران که حضور خود در لیگ بیست و یکم را با علیرضا منصوریان سرمربی سابق اراکی آغاز کرد، در حال حاضر حال خوبی ندارد و با 10 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

با این حال شاگردان منصوریان در هفته های اخیر با وجود مشکلات روزافزون باشگاه نفت، در سه بازی اخیر خود نسبت به هفته های ابتدایی با یک تساوی و یک قهرمانی و یک برد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عملکرد بهتری داشته اند. تا حدودی امید هواداران این تیم زنده نگه داشته شد.

تیم های صنعت آلومینیوم و نفت 4 بار در قالب رقابت های جام آزادگان و لیگ برتر با یکدیگر به رقابت پرداخته اند. در مجموع این دیدارها دو تساوی و دو پیروزی برای اراکی به همراه دارد. حالا اما علیرضا منصوریان به مصاف تیمی می رود که تا چندی پیش هدایتش را برعهده داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف برای چند هفته متوالی از دست رفت.

اگرچه صنعت نفت در میان تیم های انتهای جدول و آلومینیوم در میان تیم های جنگنده بالای جدول قرار دارند، اما دیدار دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود زیرا شاگردان خطیبی به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند تا از علیرضا منصوریان عقب نماند، او برای ایجاد ثبات نسبی در تیمش باید از این بازی خانگی امتیاز بگیرد، ضمن اینکه در این دیدار به مصاف تیم سابقش می رود و همین موضوع حساسیت کار را برای منصوریان دو چندان می کند.

کسب امتیاز کامل از این دیدار برای هر یک از دو تیم بسیار مهم است چرا که صنعت نفت در صورت پیروزی ممکن است این شانس را داشته باشد که جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد و از سوی دیگر در صورت کسب سه امتیاز اراکیس همچنان شانس دارد. جزو مدعیان باشد

این دیدار را «موعود بنیادی فرد» با کمک «علی میرزابیگی» و «حسن انتظاری» سوت خواهد زد.

گفتنی است با توجه به دیدار آلومینیوم در هفته دوازدهم و برنامه رویارویی سپاهان و آلومینیوم در این هفته، با توجه به محرومیت تیم های سپاهان و پرسپولیس از میزبانی رودررو به مدت یک فصل، دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید