بمب بزرگ پرسپولیس با این اقدام تخیل قرمزها را آزاد کرد

بمب بزرگ پرسپولیس با این اقدام تخیل قرمزها را آزاد کرد

هواداران پرسپولیس از تغییراتی که در خط دفاعی مناسب این تیم ایجاد شده راضی هستند. البته رامین رضایان هنوز برای سرخ پوشان به میدان نرفته است اما کارت او برای بازی روز جمعه با آلومینیوم صادر شد. مهدی شیر نیست و رضایان محبوب برگشته، این برای هواداران هیجان انگیز است. 5 سال از جدایی او از پرسپولیس و لیگ ایران می گذرد. رضاییان که تحت هدایت الدحیل قرار داشت می توانست با قراردادی بهتر به فولاد برود یا به لیگ چین بپیوندد.

پیراهن قرمز جدید شماره 27 در پایان فصل روانه بازار می شود و باید برای دوره بعد با پرسپولیس به توافق برسد. او حدود 40 روز پیش جدایی از باشگاه قطری را آغاز کرد و در این مدت پرسپولیس نامه ای نوشت و رسماً درخواست کرد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که رضاییان به دلیل حضور در پرسپولیس متحمل ضررهایی شده و رقم آن از 250 تا 700 هزار دلار بوده است. اما پیگیری های ما نشان داد که این مبلغ در این مقدار نیست. سهم الدحیل از مبلغ درخواستی برای رضایتنامه توسط خود بازیکن و بخشی از باشگاه پرسپولیس گرفته شد و در واقع رضایان از برخی مطالبات خود صرف نظر کرده است. جالب است بدانید که رامین برای بازدید از الشحانیه مدیر برنامه ای داشت و برای دیدار از الدحیل و السیلیه مدیر برنامه ای نداشت اما برای بازدید از پرسپولیس دوباره مدیر برنامه استخدام کرد.

توافقی که در آخرین ساعت نقل و انتقالات کشورمان قطعی شد و شاید اگر درخواست ITC برای رضایان ساعتی بعد به باشگاه قطری ارسال شود، رامین بازیکن آزاد محسوب شود و اگر تیمی بخواهد، تنها به عنوان یک بازیکن آزاد امکان پذیر است. این به نفع همه طرف ها بود. الدحیل، السیلیه، خود رامین رضایان و پرسپولیس.

رامین رضاییان دوست دارد با حضور در پرسپولیس و درخشش در آن تیم در جام جهانی به تیم ملی بازگردد. او تاکید کرد که برای حضور در پرسپولیس برای گل هایش هزینه زیادی کرده است. رامین پس از بازدید از پرسپولیس از علاقه بیش از حد خود به این تیم صحبت کرد. او بارها به دوستانش گفته است: دلیل بازگشتم به پرسپولیس واقعا محبت هواداران بود و از صمیم قلب می‌خواهم به این تیم کمک کنم تا به قهرمانی برسد. امیدوارم بهترین بازی های عمرم را برای این تیم انجام دهم تا در نهایت به عنوان قهرمانی به پایان فصل برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید