لیلا خاتمی با «تخیل» می رود / ارائه فیلم ها از قسمت کناری


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823510

فیلم تخیل با بازی لیلا خاتمی برای حضور در هفته منتقد جشنواره کن انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «تخیل» ساخته علی بهراد که پیش از این با نام «هرمن» شناخته می شد، به عنوان یکی از فیلم های بخش مسابقه هفته منتقد جشنواره کن انتخاب شد.

فهرست فیلم‌های بخش هفته منتقد هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن شامل 11 فیلم بلند و 13 فیلم کوتاه است.

این رویداد جنبی جشنواره فیلم کن که امسال شصت و یکمین سالگرد خود را جشن می گیرد، با نمایش اولین فیلم جسی آیزنبرگ به نام وقتی دنیا را نجات می دهید آغاز می شود. «سوهی بعدی» نیز به عنوان آخرین فیلم جولا یونگ انتخاب شد.

«پسران رامسس» ساخته کلمنت کوگیچر، «همه جین را دوست دارند» ساخته سلین دو، یک انیمیشن کمدی رمانتیک و فیلم های افتتاحیه و پایانی در رقابت هفته منتقدان حضور ندارند.

بخش مسابقه “تخیل” شامل اولین فیلم علی بهراد می شود که از آن به عنوان یک فیلم جاده ای عاشقانه پاپ، مدرن، مرموز و خارق العاده یاد می شود.

میکو میالیلاتی، سلبریتی فنلاندی، در اولین فیلم خود، داستان یک هیزم شکن، کمدی تراژیک درباره یک هیزم شکن و پسرش نیز بازی کرد.

فیلم دیگری در رقابت هفته منتقدان بسته، فیلمی ترسناک است که بر اساس درسی از رامیز پولیدو کلمبیایی درباره یک مرکز توانبخشی تجربی برای پسران ساخته شده است. «زخم های تابستان» ساخته سایمون رایت کارگردان فرانسوی نیز داستانی غیرعادی درباره دو برادر را به تصویر می کشد.

«پس از خورشید» به کارگردانی شارلوت ولز، یک درام کمدی تلخ و شیرین با بازی پل مسکال در نقش یک پدر و دختر در تعطیلات تابستانی است.

«آلما ویوا» ساخته کریستال آلوس میرا، کارگردان فرانسوی-پرتغالی، داستان یک کودک و مادربزرگش را در روستایی در پرتغال روایت می‌کند و امانوئل نیکوت، کارگردان بلژیکی، درامی درباره زندگی دختری 12 ساله در «عشق» است. . از دلوا “. پرورشگاه در حال رشد است.

در مجموع 1700 فیلم کوتاه و 1100 فیلم بلند در این بخش از جشنواره فیلم کن امسال ارائه شد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، کوثر بن چنیه، کارگردان تونسی، ریاست هیئت داوران را در سال جاری بر عهده دارد.

بخش هفته منتقدان به فیلم اول و دوم کارگردانانی از سراسر جهان اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید