خروش یکپارچه مردم یزد در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906577

مردم استان یزد کشتار وحشیانه مردم شیراز در حرم شاهچراغ را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، پس از جنایت شنیع استکبار جهانی به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا در حرم مطهر شاهچراغ شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها مرد، زن و کودک بی گناه شد، مردم شهرستان دار العباده همراه با سایر نقاط کشور پس از نماز جمعه راهپیمایی کردند و این عمل منفور و کور را محکوم کردند.

مردم یزد پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملا اسماعیل با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ما شهادت، مرگ بر یاغی، مرگ بر مرجع تقلید، ما ذوالفقار حیدر هستیم، مداحان رهبری، ای رهبر آزاده ما حاضریم به میدان تاریخی برویم.» امیرچاکمک ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، راهپیمایی کرد و این اقدام را محکوم کرد.

در این مراسم راهپیمایی که حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان مشهود بود، همه مردم یزد به اتفاق آرا خواستار پاسخ قاطع، محکم، دندان شکن و مقتدرانه ایران به این اقدام بی رحمانه تروریستی شدند تا سایرین تروریست ها جرات چنین اقدامی را در ایران اسلامی نداشتند.

مردم دارالعباده در سخنانی تاکید کردند: حادثه دلخراش حرم شاهچراغ (سلام الله علیها) شیراز، بی شک با حمایت و پشتیبانی، دل هر انسان منطقی، بصیر و مؤمن و دشمنان دین را به درد آورد. این اقدام تروریستی اوج رسوایی خود را برای امت اسلامی به ارمغان آورد.

گفتنی است روز گذشته افراد، گروه ها، تشکل های سیاسی و احزاب مختلف سیاسی استان یزد با محکومیت جنایت معبد شاهچراگ، خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت این مرز و بوم شدند و تاکید کردند که این جنایت بدون تردید است. از دست نرفته بود که عوامل ناآرامی های اخیر چه کسانی هستند و قصدشان ناامن کردن این کشور است تا بتوانند به اهداف شیطانی و ضد بشری خود در این کشور پی ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید