خط و نشان ستاره استقلالی پس از سپاهانی شدن

خط و نشان ستاره استقلالی پس از سپاهانی شدن

کاوه رضایی مهاجم جدید باشگاه سپاهان در جریان اردوی این تیم در ترکیه با سایت رسمی باشگاه سپاهان گفت وگویی داشته است که در ادامه می خوانید.

کاوه در ابتدای این گفت و گو گفت: باشگاه سپاهان فوق العاده بزرگ است و همیشه یکی از مدعیان است، می خواهیم بهترین عملکرد را در آسیا داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

وی با بیان اینکه سپاهان جدا از سن و سالش طرفداران زیادی دارد، گفت: شهر اصفهان مردمان نجیبی دارد، من تجربه بازی در اصفهان را داشتم و بی نهایت لذت بردم، امیدوارم این تجربه خاطرات گذشته را زنده کند.

رضایی با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان فوق العاده بزرگ است و سابقه بزرگی دارد، تصریح کرد: سپاهان همیشه بازیکنان بزرگی داشته و یکی از تیم های پرافتخار و مدعی در سطح ایران و آسیا بوده است. حضور در سپاهان آرزوی بسیاری از بازیکنان است. باشد و به این تیم کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره مورایس سرمربی سپاهان گفت: موریس مربی فوق العاده خوبی است، تجربه زیادی دارد و با مربیان بزرگی کار کرده است، همه بازیکنان می توانند نکات ظریفی را از او بیاموزند و در زمین از آنها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم، او بازیکن پازلی تیم است و تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم را به قهرمانی برسانیم.

رضایی در پایان خطاب به هواداران گفت: هواداران بزرگ سپاهان امیدوارم مثل همیشه در کنار تیم باشید و از تیم حمایت کنید تا به قهرمانی برسیم و شما را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید