خواستگاری پسر سماج از گوهر خیراندیش/عکس

خواستگاری پسر سماج از گوهر خیراندیش/عکس
گوهر خیراندیش در سال 1333 در شیراز متولد شد.وی بازیگر و گوینده رادیو بود. گوهر خیراندیش همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی و دارای یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا است. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های مختلف ظاهر شده است. و چندین سال در برنامه صدای عبرت رادیو سراسری شرکت کرد. گوهر خیراندیش بر خلاف بسیاری از بازیگران زن بارها با گریم های عجیب و غریب و سنگین نشان داده است که عاشق هنر بازیگری است. گوهر خیراندیش با رفتار مخرب خود در مراسم ازدواج دخترش در خارج از کشور به احتمال ممنوعیت کار و توقیف سریال رمضانی «زیرخاکی» در فضای مجازی دامن زد.او در صفحه شخصی خود در پاسخ به حاشیه سفر به ایران نوشت. آمریکا با نمایش ربنای شجریان:

گوهر خیراندیش بازیگر سرشناس سینمای ایران در شهریور 1333 در شیراز متولد شد، این بازیگر دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر است. از استعدادهای هنری او می توان به بازی در فیلم های «مشت آخر»، «دشمن زن» و «روح کاناپه» اشاره کرد. در قسمت بعدی ویدئویی از ماجرای رقص گوهر خیراندیش در عروسی دخترش قرار داده ایم. برنامه زنده را متوقف کرد

گوهر خیراندیش در مهمانی حافظ گفت (دیگر نمی رقصم؛ مهمانی خصوصی بود!) این سخنان گوهر خیراندیش باعث شد برنامه زنده متوقف شود.

در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ گوهر خیراندیش که برای اهدای جوایز به سن آمده بود، صحبت های وی باعث شد تا پخش زنده این جشن قطع شود.

می گفت به خاطر عروسی دخترم می خواستند قسمت های زیر زمینی بودنش را حذف کنند و دلیلش هم این بوده که گفته اند در عروسی دخترش رقصیده است!

بیوگرافی گوهر خیراندیش
گوهر خیراندیش در سال 1333 در شیراز متولد شد و در سال 1349 در دوران دبیرستان فعالیت خود را با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد و در آن سال با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آن دو شد.

حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود. او به همراه همسرش در شیراز فعالیت های تئاتری داشت و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود.

در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش به تهران آمد. در تهران علاوه بر تحصیل به کار تئاتر پرداخت و در امور هنری استان تهران نیز کارشناس شد.

دیدگاهتان را بنویسید